*sandra* Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 Jeg trenger desperat hjelp. Jeg klør som juling nedentil. Jeg har hatt sopp før men lurer på om dette er noe annet?? Kan jo si hvordan jeg "får"det. Hvis meg og samboer koser oss to ganger på samme dag - da ber jeg om det,alså min konklusjon er for mye knikking eller litt røff sex da får jeg det - en intens klø sammen med ømhet/sårhet. Jeg har brukt canesten i to dager nå men syns nesten det har blitt verre, noen som vet hva det kommer av?? råd mottas med stooor glede. :-?
*sandra* Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2005 hei - nei jeg bruker p-piller. Dette skjer ikke hver gang men plagsomt ofte :-(
*Lene* Skrevet 3. januar 2005 #4 Skrevet 3. januar 2005 Høres ut som sopp spør du meg. Gå til legen og få noe som er mer effektivt enn Canesten!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 jeg får også sånn sykelig kløe hvis sambo har tatt meg for røfft.
*sandra* Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2005 hva gjør du med denne kløen da? en smule irriterende, klarer ikke å ha sex da pga. øm og veldig tørr.
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #7 Skrevet 3. januar 2005 Det høres ut som sopp da ja... Behandle med Canesten, eller gå til lege og få Diflucan (en-pilles kur). Forebygg med melkesyrekapsler, kutt ut såpe til underlivet, bruk bomullstruser og vask dem på minst 60 grader, bruk plenty med glidemiddel under sex... Det er de beste rådene jeg kan komme med.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 3. januar 2005 #8 Skrevet 3. januar 2005 det går over av seg selv etter noen dager. jeg har blitt sår, fått rifter sikkert. og da gror de. men hvis du har det utenom dette ville jeg asbolutt sjekket det opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå