Gå til innhold

Gammel TVSerie fra NRK, fra sent 1990 til starten av 2000 tror jeg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gammel serie, kort serie med 1 sesong tror jeg. Som gikk på NRK for mange, mange år siden. Snakker om 1999-2005 kanskje. 
Tenkte først at det var serien "Fjortis" fra 2001, men det er ikke den. Det var om tenåringer, enten 14 åringer eller 13 åringer tror jeg. Intro sangen var en relativt kjent sang om kjærlighet eller forelskelse. Jeg har sangen på tungen, men klarer ikke å huske den nok til å google meg frem til den. 

Noen som vet hva jeg snakker om? Tror den var norsk og ikke dubbet. 

Anonymkode: 820a6...968

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva handlet serien om?

Anonymkode: 1515b...df7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva handlet serien om?

Typisk ungdomsdrama med kjærlighet og forelskelse. Tror det var noe om første mens også... altså veldig rettet mot 12-13 åringer. 

Det er ikke Johnny og Johanna, ikke Fjortis, ikke gutta boys og ikke Eva og Adam. Men i samme gate som disse. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Typisk ungdomsdrama med kjærlighet og forelskelse. Tror det var noe om første mens også... altså veldig rettet mot 12-13 åringer. 

Det er ikke Johnny og Johanna, ikke Fjortis, ikke gutta boys og ikke Eva og Adam. Men i samme gate som disse. 

ts

Ok jeg kjenner ikke igjen de seriene. 

NRK?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok jeg kjenner ikke igjen de seriene. 

NRK?

ja, nrk.

AnonymBruker
Skrevet

ja, nrk.

ok.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste andre serien som kunne passet som jeg kommer på er Frida.

Ut i fra beskrivelsen i hi hadde jeg gjettet Fjortis, der ble Kjærlighet av De Lillos brukt...

Anonymkode: f2fda...f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste andre serien som kunne passet som jeg kommer på er Frida.

Ut i fra beskrivelsen i hi hadde jeg gjettet Fjortis, der ble Kjærlighet av De Lillos brukt...

Anonymkode: f2fda...f99

Den er det, den sangen! Men det klippet jeg finner på youtube har ikke den sangen, så da er det riktig. Da er det fjortis. 
Fant dette klippet 

Takk for hjelpen, nå får jeg sove. Har tenkt å tenkt i hele dag! Satt nå å sjekket gamle CD'er som hits for kids 4 og andre, for jeg vet at sangen var på en av disse CD'ene. Googlet det nå, og det var McMusic 14, ikke hits for kids. Synd at serien ikke finnes på nett lengre :( husker jeg så på den da det gikk på tv'en. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...