AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 hei jeg har fullført min 3-årig utdanning på videregående og har autorisasjon og har dette året tatt påbygg til generell studiekompetanse. jeg vil nå gå tilbake igjen til vg3 og ta hudpleie utdanning. er dette mulig? Anonymkode: 0bb38...08e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Snakk med rådgiveren på skolen Anonymkode: 4e73b...f02
Virilja Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Har du autorisasjon som noe yrkesfaglig og så tatt påbygg etterpå? Og ønsker å ta et annet yrke? I utgangspunktet kommer du nok ikke til å få lov til det da du har brukt opp voksenretten din. Jeg er hudpleier og har prøvd å få plass på helsesekretærlinjen (voksenopplæring) nå til høsten. Men får ikke lov. De sa at jeg havner bakerst i køen, så teorietisk sett er det jo en sjangse, men veldig liten. Så jeg har søkt på høyskole. Men ønsker du ikke å gå videre når du har brukt dette året på påbygg? Ellers finnes det mange fine privatskoler som har hudpleie ettårig
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Om du kommer inn kommer and på om linjen er full eller ikke. Du havner bakerst på venteliste og må i værstefall vente med å vite om du kommer inn flere uker etter oppstart. Men du burde møte opp (eventuelt ringe) første dagen på skolen. Kan være at alle ikke har møtt opp. Om du da står der med papirene i hånden og sier du ønsker plassen får du den mest trolig. For da slipper de å ringe rundt og høre. Anonymkode: 86e0e...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå