ventilator Skrevet 22. juni 2017 #41 Skrevet 22. juni 2017 (endret) Endret 22. juni 2017 av ventilator
HanneBenny Skrevet 23. juni 2017 #42 Skrevet 23. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? - 13. Jeg har blandede følelser om dette. Det var altfor tidlig, samtidig som det var veldig deilig. Anbefaler dog ingen å begynne så tidlig. Med hvem? - En klassekamerat Alder på din motpart - 13 Hvor foregikk akten? - På klassefest Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? - Vi gikk i samme klasse, og vi var "på nett", for å si det sånn. Var denne opplevelsen god? - Ja Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? - Ja, men vi hadde ikke sex flere ganger. Vi holder kontakten den dag i dag og er gode venner.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #43 Skrevet 23. juni 2017 Dritafull for første gang, møtte en som var 7 år eldre, lurte meg hjem til seg, jeg var ung, dum og naiv og trodde han bare ville kline, følte meg tvunget til å ikke være kjip og måtte ligge med han , følte meg utnyttet da han jagde meg nærmest ut... Var vondt og grusomt. LIkevel- dumme meg ville ikke være billig, så jeg tok kontakt igjen, vi ble sammen - og han var dominerende og ødela livet mitt. Tok meg 9 år å komme ut av det dårlige, manipulerende forholdet. Ingen sex siste 3 årene, for han var mer oppgtatt med å flørte med mindreårige jenter på nettet og møtte russejenter - jeg måtte hente han på legevakta da politiet ringte, hadde blitt slått ned av noen russegutter som ikke likte at han gamlingen flørta med russejentene. Anonymkode: 518cd...abe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå