Gå til innhold

Din seksuelle start

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:)

Endret av ventilator
Videoannonse
Annonse
Skrevet
  • Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? - 13. Jeg har blandede følelser om dette. Det var altfor tidlig, samtidig som det var veldig deilig. Anbefaler dog ingen å begynne så tidlig. 
  • Med hvem? - En klassekamerat
  • Alder på din motpart - 13
  • Hvor foregikk akten? - På klassefest
  • Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? - Vi gikk i samme klasse, og vi var "på nett", for å si det sånn.
  • Var denne opplevelsen god? - Ja
  • Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? - Ja, men vi hadde ikke sex flere ganger. Vi holder kontakten den dag i dag og er gode venner. 
AnonymBruker
Skrevet

Dritafull for første gang, møtte en som var 7 år eldre, lurte meg hjem til seg, jeg var ung, dum og naiv og trodde han bare ville kline, følte meg tvunget til å ikke være kjip og måtte ligge med han , følte meg utnyttet da han jagde meg nærmest ut...

Var vondt og grusomt.

LIkevel- dumme meg ville ikke være billig, så jeg tok kontakt igjen, vi ble sammen - og han var dominerende og ødela livet mitt. Tok meg 9 år å komme ut av det dårlige, manipulerende forholdet.

Ingen sex siste 3 årene, for han var mer oppgtatt med å flørte med mindreårige jenter på nettet og møtte russejenter - 

jeg måtte hente han på legevakta da politiet ringte, hadde blitt slått ned av noen russegutter som ikke likte at han gamlingen flørta med russejentene.

Anonymkode: 518cd...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...