TEK Skrevet 9. juni 2017 #21 Skrevet 9. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 19 Med hvem? Ei på jobben Alder på din motpart 17 Hvor foregikk akten? Hjemme hos henne i foreldrenes seng. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Hun var forelska i meg, hun maste om at vi skulle ha sex Var denne opplevelsen god? Jeg kom veldig raskt, tror ikke det var fantastisk for noen av oss. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Ja, 8 år senere. Hjemme hos meg. Da var det fantastisk. Har ikke kontakt lenger.
Inwe Skrevet 9. juni 2017 #22 Skrevet 9. juni 2017 På 8.6.2017 den 0.23, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Med hvem? Alder på din motpart Hvor foregikk akten? Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Var denne opplevelsen god? Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Anonymkode: 887f8...ad3 15 Min daværende kjæreste 16 Ute på en vinterstengt uterestaurant chat.no av alle ting Dårlig sex, så ikke helt hva folk snakket så fælt om. Var uansett greit å ha gjort det og det var jo koselig fordi det var oss. Vi var kjærester 1,5 år. Så hadde vi noe sporadisk kontant på messenger etter det. Han har i dag tatt sitt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #23 Skrevet 9. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14 Med hvem? Gutt i klassen Alder på din motpart 14 Hvor foregikk akten? I senga på jenterommet mitt Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Gikk i samme klasse Var denne opplevelsen god? Ja egentlig. Ikke vondt, ikke godt på den måten, men spennende, deilig og nytt med hud mot hud og intimitet. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Holdt på en stund. Mistet kontakten etter ungdomsskolen og i 20-årene har vi bare truffet hverandre på to gjenforeninger. Anonymkode: 91090...3b5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #24 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, Inwe skrev: 15 Min daværende kjæreste 16 Ute på en vinterstengt uterestaurant chat.no av alle ting Dårlig sex, så ikke helt hva folk snakket så fælt om. Var uansett greit å ha gjort det og det var jo koselig fordi det var oss. Vi var kjærester 1,5 år. Så hadde vi noe sporadisk kontant på messenger etter det. Han har i dag tatt sitt eget liv. Så trist. Hvorfor tok han sitt liv ? Anonymkode: 42007...766
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #25 Skrevet 9. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 18 Med hvem? Nåværende kjæreste Alder på din motpart 18 Hvor foregikk akten? I sofaen i kjelleren hans Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Kjærester Var denne opplevelsen god? Helt grei Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Samboere nå, sammen i 2 år Anonymkode: c95c8...5c8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #26 Skrevet 9. juni 2017 Man har holdt på med to-kjønnet sex omtrent 1.6 milliarder år på denne planeten. Det er omtrent 10 000 ganger så lenge som det har levd mennesker. Anonymkode: aadc3...b4d
Aquaman Skrevet 9. juni 2017 #27 Skrevet 9. juni 2017 (endret) På 2017-6-8 den 0.23, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 12 Med hvem? Kjæresten Alder på din motpart 12 Hvor foregikk akten? På rommet mitt Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Kjærester. Var denne opplevelsen god? Ja, men i ettertid vil jeg si jeg var for ung. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi fortsatte å være sammen en liten stund til. Anonymkode: 887f8...ad3 Endret 10. juni 2017 av Aquaman
Torrez Skrevet 10. juni 2017 #28 Skrevet 10. juni 2017 (endret) Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? - 15 år (17 i dag) Med hvem? - nåværende kjæreste Alder på din motpart - ett år eldre Hvor foregikk akten? - hjemme hos meg Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? - nettet/bekjente Var denne opplevelsen god? - ja, det var både morsomt og deilig. Vi sleit kanskje 1 time med å få den inn, men det gjorde meg ingenting ettersom jeg stolte på han, så dette synes jeg var absolutt en god opplevelse! Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? - vi er den dag i dag sammen Endret 10. juni 2017 av Torrez
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #29 Skrevet 10. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15år Med hvem? Kjæreste Alder på din motpart 19år Hvor foregikk akten? I min seng Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Møttes blant venner Var denne opplevelsen god? Han var forsiktig så det var ikke noen ille opplevelse, men ble bedre etterhvert Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi var vel kjærester i 6mnd, også ble det slutt, har ingen kontakt i dag Anonymkode: d1ec2...a4d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #30 Skrevet 10. juni 2017 På 8.6.2017 den 0.23, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Med hvem? Alder på din motpart Hvor foregikk akten? Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Var denne opplevelsen god? Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Anonymkode: 887f8...ad3 - 15 år - Med ungdomsskolelæreren min (Jepp, han hadde blitt straffet om det ble kjent, men vi klarte å holde det skjult ) - 28 år - Første gang hjemme hos han i hans leilighet - Jeg flørtet voldsomt med han i timene, og fikk til slutt respons - Selve rammen var jo ekstremt spennende og sitrende, men husker at selve samleiet ikke var spesielt godt, men det er vel helt vanlig første gang. Men det ble jo veldig veldig godt jo mer vi hadde sex. - Ja, hadde mye sex, men det var slitsomt å holdet det skjult. Forholdet varte til jeg var ferdig i 9. klasse. Har ingen kontakt i dag, men det hender ofte at jeg drømmer meg bort i disse deilige minnene Anonymkode: 988de...008
Inwe Skrevet 10. juni 2017 #31 Skrevet 10. juni 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Så trist. Hvorfor tok han sitt liv ? Anonymkode: 42007...766 Jeg vet Store psykiske problemer.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #33 Skrevet 11. juni 2017 På 8.6.2017 den 0.23, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 18 Med hvem? En i samme gjeng. Alder på din motpart 18 Hvor foregikk akten? I hans seng. Jeg skulle sove over etter en fest. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Han flørtet med meg på mange fester i forkant, ga meg komplimenter, jeg hadde litt dårlig selvtillit og ble lett sjarmert. Var denne opplevelsen god? Var drita og ville ikke ha sex i utgangspunktet, men "gikk med på det" da jeg ble kåt fordi han fingret meg. Var trygg på han, han var veldig god i senga, og jeg fikk ikke så vondt pga alkoholen. Jeg hadde planlagt det litt, syntes jeg var sent ute, og han var en mulighet for å bli kvitt jomfrudommen uten for mye styr. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag?Jeg har kuttet kontakten. Han begynte med dop og ble en helt annen person. Han ble veldig forelsket i meg, og jeg unngikk han fra dagen vi hadde sex. Prøver å holde one night standen vår hemmelig. Anonymkode: 887f8...ad3 Anonymkode: f2e19...983
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #36 Skrevet 22. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16 Med hvem? En irakisk gutt i nabolaget. Alder på din motpart 14. Hvor foregikk akten? I sengen hans. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Jeg hadde sovnet i sengen hans, og på morgenkvisten ble jeg bedt om å løfte rumpa i været, noe jeg gjorde. Han dro ned trusen min. Like etterpå kjente jeg et stikk og vi var igang med samleie. Var denne opplevelsen god? Han beveget seg inn og ut i en forrykende hastighet, og etter fem minutter gikk det for ham. Han studerte meg en stund og puttet den inn pånytt. Denne gangen varte det litt lenger. Den siste gangen puttet han den inn i rumpehullet og fikk til tre smertefulle jukk før det var over. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Han var kjempestolt over å ha pult ei blond norsk jomfru og ha fått tilgang på flere hull på kjøpet. Han var nabogutten min i flere år etterpå. Ingen fikk vite noe. Anonymkode: 6c477...f9f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #37 Skrevet 22. juni 2017 Hvorfor svarer folk i tråder som dette, hvem har rett til og stille fremmede folk på nett slike spørsmål? Hi: skjerp deg. Anonymkode: 72377...f90
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #38 Skrevet 22. juni 2017 På 10.6.2017 den 1.08, AnonymBruker skrev: - 15 år - Med ungdomsskolelæreren min (Jepp, han hadde blitt straffet om det ble kjent, men vi klarte å holde det skjult ) - 28 år - Første gang hjemme hos han i hans leilighet - Jeg flørtet voldsomt med han i timene, og fikk til slutt respons - Selve rammen var jo ekstremt spennende og sitrende, men husker at selve samleiet ikke var spesielt godt, men det er vel helt vanlig første gang. Men det ble jo veldig veldig godt jo mer vi hadde sex. - Ja, hadde mye sex, men det var slitsomt å holdet det skjult. Forholdet varte til jeg var ferdig i 9. klasse. Har ingen kontakt i dag, men det hender ofte at jeg drømmer meg bort i disse deilige minnene Anonymkode: 988de...008 Straffbart, fyren skulle vært anmeldt og aldri arbeidet med barn. Anonymkode: 72377...f90
Perle Skrevet 22. juni 2017 #39 Skrevet 22. juni 2017 På 2017-06-08 den 0.23, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14 Med hvem? Kjæresten Alder på din motpart 15 Hvor foregikk akten? I hans foreldres dobbeltseng. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Traff hverandre på et stevne Var denne opplevelsen god? Ja Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Ja, vi var kjærester i et par år. Vi omgåes ikke i dag, men vi har sendt noen meldinger opp igjennom årene. Anonymkode: 887f8...ad3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #40 Skrevet 22. juni 2017 På 8.6.2017 den 0.23, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16 år Med hvem? Kjæresten min Alder på din motpart - 16 år Hvor foregikk akten? - på et rom på en fest, hihi Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Vi ble kjærester først, møttes på et ungdomsdisko. Var denne opplevelsen god? Ja, vi utforsket hverandre fra scratch og alt var kjempespennende. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi var sammen i 3 år elns, men har ikke kontakt lengre. Anonymkode: 887f8...ad3 Anonymkode: 4b626...239
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå