AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Med hvem? Alder på din motpart Hvor foregikk akten? Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Var denne opplevelsen god? Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Anonymkode: 887f8...ad3
SlemUlv Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 19 min daværende kjæreste 26 I sengen hans, i huset til moren hans *Sukk* Vi hadde vært sammen 5-6 måneder Nope, ikke i det hele tatt. Ikke neste heller. Han visste ikke hva han holdt på med. Vi var sammen i 3 måneder til, før jeg gjorde det slutt da jeg ikke var forelsket i ham lengre. I dag har jeg ham blokket på fb, og snakker ikke med ham i det hele tatt, pågrunn av pågående mas i ettertid, hver gang jeg ble singel.
Mr. Kilmister Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Med hvem? Alder på din motpart Hvor foregikk akten? Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Var denne opplevelsen god? Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Anonymkode: 887f8...ad3 Var 14 år, var med ei jente på 16 på toalettet på et utested i 95. Var innertier for min del som holdt ut i mer enn ti sekunder. Kom inni henne. Har aldri sett ho siden.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Med hvem? Alder på din motpart Hvor foregikk akten? Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Var denne opplevelsen god? Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Anonymkode: 887f8...ad3 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? - 15 første gang jeg prøvde å ha sex, men det funka dårlig. Partner var også 15. Første gang det ble skikkelig samleie var jeg 16 og dama var 18 eller 19. Hadde sneket meg inn på et 18årssted med fake-legg. Hvor foregikk akten? - Da jeg var 15 nede i kjelleren på en fest, da jeg var 16 hjemme på gutterommet. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? - 15: Begge var fulle på en fest. 16: Begge var fulle på et utested. Husker ikke hvordan jeg fikk hun med hjem. Var denne opplevelsen god? - Da jeg var 15 nei, den når jeg var 16 ja. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? - Pratet ikke med hun på 15 igjen, men husker fortsatt hva hun heter. Hun da jeg var 16 meldte jeg litt med etterpå, men var ikke interessert i å møte hun igjen. Anonymkode: 099c4...a6d
Heart7086 Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Jeg var vel 14, med min første ordentlige kjæreste som da var 18 år. Skjedde hjemme hos meg i min seng. Han var sørfra, og kom nordover i militæret, helgene tilbringe han hos meg. Vi fikk kontakt først på m(irc), og skrev brev de første månedene. Greit nok til å være første gang, men kan ikke sammenlignes med sexen jeg har idag😂 Er idag venner på Facebook, men ikke stort mer enn at vi liker en og annen oppdatering, osv.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? - 17 Med hvem? - En kompis jeg har kjent stort sett hele livet. Alder på din motpart - 16 Hvor foregikk akten? - I senga mi, i huset til moren min Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? - Som sagt har vi kjent hverandre hele livet. Vi hadde akkurat kommet hjem fra en fest begge hadde vært på, da det tikket inn en melding fra han. Skjønte jo hva han ville, og jeg ville bare miste jomfrudommen og bli ferdig med det så jeg var ikke vanskelig å be da han ville komme på besøk Var denne opplevelsen god? - Tja, bob-bob? Helt greit. Var ikke vondt eller noe. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? - Hadde sex en del ganger etter det. Vi er fortsatt venner, men det var aldri noe mer enn sex mellom oss. Anonymkode: 50d2a...6c9
Sphere Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 17 Med hvem? Ei kjempesøt jente med blå øyne, blondt hår og et herlig smil Alder på din motpart 18 Hvor foregikk akten? Ute i hagen, bak noen busker Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Vi var på samme fest. Begynte å flørte tidlig og fant tonen. Var denne opplevelsen god? Jeg ble altfor full, så jeg husker rett og slett ikke noe. Kom til meg selv liggende bak disse buskene. Med kondomet halvveis på, og med bevis på at jeg hadde kommet. Snublet inn etter å ha fikset meg litt først, og så at hun snakket ivrig med venninnene sine. Hun gjorde "liten penis"-tegnet og de flirte litt. Jeg snudde, dritflau, ydmyket og kåt, og oppholdte meg i et annet rom resten av festen. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi møttes på en fest noe senere også. Da var hun helt ok, flørtet litt til faktisk, og vi nevnte ikke sexen i det hele tatt. I dag aner jeg ingenting om henne. Anonymkode: 887f8...ad3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #8 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, Sphere skrev: Så du får på et vanlig kondom? Er du sååå liten da da? Anonymkode: 7b069...558
Sphere Skrevet 8. juni 2017 #9 Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du får på et vanlig kondom? Er du sååå liten da da? Anonymkode: 7b069...558 Det fantes heldigvis forskjellige kondomer på den tiden også. Jeg visste jo jeg var liten allerede før første gang, liksom. Så da bruker man egne kondomer, og ikke XXL-kondomene som ligger igjen fra forrige type
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #10 Skrevet 8. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16 Med hvem? Han som var kjæresten min, vi hadde vært sammen i et par måneder. Alder på din motpart? Han var 18 Hvor foregikk akten? På rommet mitt. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Vi var jo kjærester, men ble kjent på nett. Var denne opplevelsen god? Ja, helt grei, og fort unnagjort Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Ja, vi var sammen i over ett år til, i dag har vi ikke noe forhold, utenom at vi er venner på FB. Han tok kontakt med meg når han ble singel, men jeg er absolutt ikke interessert, og ikke er/var jeg singel heller (det er over 15 år siden vi var sammen..). Anonymkode: 887f8...ad3 Anonymkode: 390f6...11a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #11 Skrevet 8. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 21 Med hvem? En fyr jeg møtte på byen. Alder på din motpart 21 Hvor foregikk akten? I et hus stefaren hans eid, tydeligvis. Er ikke sikker på hva som var greia. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Vi møttes på byen. Var denne opplevelsen god? Sexen var ikke noe særlig, men jeg angrer ikke. Han fikk meg til å føle meg ønsket, og det var det jeg trengte der og da. Så opplevelsen i seg selv var god, selv om sexen ikke var det. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi har ikke sett hverandre siden, og det er helt greit for meg. Anonymkode: 41f13...5f2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #12 Skrevet 8. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Med hvem? Alder på din motpart Hvor foregikk akten? Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Var denne opplevelsen god? Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Anonymkode: 887f8...ad3 Jeg var 21 En jente jeg hadde truffet 2 mnd tidligere som jeg hadde funnet tonen med. Vi hadde et avstandsforhold, hadde besøkt hverandre noen ganger, men snakket timesvis på telefon hver dag. Hun var like gammel På hybelen min Vi traff hverandre på byn 2 mnd før gjennom en felles venninne, fant ut at vi var veldig like på mange områder. Ja - dvs jeg husker ikke detaljene fra selve akten, men det var på formiddagen og vi ble liggende i sengen og prate, bestemte oss for å satse på forholdet tross avstand. Ble gjentatt flere ganger utover dagen. Vi har vært sammen i 15 år, er gift og har 2 barn, hus, hytte stasjonsvogn osv. Anonymkode: 327c4...643 4
Lillemorbare Skrevet 8. juni 2017 #13 Skrevet 8. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14 Med hvem? Min daværende kjæreste, hadde vært sammen i rundt ett år Alder på din motpart 15 Hvor foregikk akten? På rommet hans Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Barndoms crush, vi var hodestups forelsket i hverandre før vi endelig ble hverandre. Var denne opplevelsen god? Den var kjempe god. Glad for at jeg mistet jomfrudommen til en jeg elsket. Angrer ikke ett sekund, og når jeg ser tilbake på det, så er det en god følelse jeg sitter med Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Ja, vi var sammen i 4 år etterpå. Det endte i brudd for oss, men den dag idag er vi gode venner 2
draug 75 Skrevet 8. juni 2017 #14 Skrevet 8. juni 2017 - Jeg var 20 år. - Skal vi se, hun het altså .... - 31 år. (Hun var vel like mye medpart som motpart) - På hotellrommet hennes. - Vi møttes på fest på et stevne, og ting gikk seg til - hun trengte intimitet og jeg var seint ute med å debutere. (hun visste ikke at jeg var jomfru, før jeg sa "takk men det er nok bare begynnerflaks" da hun komplimentere meg for pulinga.) - God og ikke minst lenge etterlengtet. - Vi har ikke møttes etterpå.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #15 Skrevet 8. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 17 Med hvem? En jeg hadde holdt på med en liten stund, kollega Alder på din motpart 18 Hvor foregikk akten? Senga til broren hans. Fikk vite det første etterpå. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Traff hverandre gjennom kurs på jobb, snappet en del og begynte å møtes. Var denne opplevelsen god? Ja, men var ganger i ettertid der han ikke respekterte mine grenser Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi holdt på over en hel sommer (juni-august). Hadde vel sex kanskje 5 ganger, da vi var mest ute og fant på ting. Er okay venner og sier hei om vi treffes, men har ikke kontakt utenom. Anonymkode: fd2e8...907
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #16 Skrevet 8. juni 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 17 Med hvem? Kjæresten Alder på din motpart 20 Hvor foregikk akten? På en hyttetur Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Si det.. Vi var vel kjærester Var denne opplevelsen god? God og god. Den var helt grei. Det var første gang for oss begge. Ikke den beste sexen kan man si. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Ble etterhvert samboere. Det er slutt nå. Anonymkode: 887f8...ad3 Anonymkode: a7f39...fd0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #17 Skrevet 8. juni 2017 Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 18 år Med hvem? Daværende kjæreste Alder på din motpart 19 år Hvor foregikk akten? Hjemme på gutterommet hans Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Vi hadde flørta ganske lenge før vi bestemte oss for å bli kjærester, da gikk det ganske fort til sengs Var denne opplevelsen god? Ja Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi gjorde det slutt ca 2 år senere, og har ikke mye kontakt idag da vi bor på hver vår kant av landet. MEN han er en fantastisk fin fyr, og det er alltid skikkelig hyggelig når vi møtes tilfeldig på barndomstrakter. Jeg er veldig glad for at det var akkurat han som var min første selv om det er like riktig at det ikke er oss idag! :-) Anonymkode: a051f...37f 1
Ronaldo85 Skrevet 8. juni 2017 #18 Skrevet 8. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Var 20 år gammel. Med hvem? Med en jente som jeg har kjent siden barnehage-alder, og gått i samme klasse med på barneskolen. Alder på din motpart 20 Hvor foregikk akten? I hennes leilighet Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Hun sendte melding og lurte på om jeg ville ligge med henne. Var denne opplevelsen god? Absolutt. Følte at hun virkelig begjæret meg, sugde meg og svelget også spruten. Følte meg rett og slett stolt etter denne første sexopplevelsen. Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Vi hadde sex ved to anledninger. Etter dette har vi hatt ganske lite kontakt, men vi hilser på hverandre når vi treffes. Anonymkode: 887f8...ad3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #19 Skrevet 8. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 18. Med hvem? Min kjæreste. Alder på din motpart 22. Hvor foregikk akten? Hjemme hos meg. Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Vi hadde vært i et avstandsforhold i noen måneder, dette var tredje gangen vi møtte hverandre og andre gangen vi sov sammen. Var denne opplevelsen god? Definitivt! Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Ja, vi er fremdeles sammen i dag, 5 år senere. Neste uke har vi vært samboere i 4 år. Anonymkode: 887f8...ad3 Anonymkode: 0a108...53e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #20 Skrevet 8. juni 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? Med hvem? Alder på din motpart Hvor foregikk akten? Hva var foranledningen til at nettopp dere fikk kontakt? Var denne opplevelsen god? Traff dere hverandre flere ganger/hva er deres forhold i dag? Anonymkode: 887f8...ad3 16, en venninne av broren til en kompis, 16 hun også, i kjellerstua til kompisen på fest. På 90-tallet, alle var fulle, mange hadde sovna og hun begynte å klå meg på låret før hun begynte å runke meg gjennom joggebuksa. Så fant vi et ledig soverom hvor hun sugde meg før vi hadde sex. Opplevelsen var god nok den, men har hatt vesentlig bedre etterpå. Og husker jeg var klissvåt av svette. Midt på vinteren og hadde på høyhalset genser under to collegensere og to joggebukser. Turte ikke å stoppe henne for å ta av noe i frykt for at hun skulle bli fornærmet og slutte, så jeg holdt på å renne bort. Vi hadde sex på noen flere fester men skjedde ikke noe mer. Ikke sett henne på sikkert tyve år snart. Anonymkode: 597d9...6d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå