AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Jeg er selv vokst opp med Astrid Lindgren sine bøker og filmer/serier. Synes de er fantastiske. Men den gang jeg leste/så dette så var ikke tilbudet til barn så stort som det er idag, og i tillegg er nok mye av dette litt gammeldags for dagens barn. Og at det ikke vil være like attraktivt da det er så innmari mye mer å velge i. Hva tror dere, eller har dere erfart...er det noe vits å introdusere dette for dagens barn? Jeg har ei på 5,5 år og lurer på å gjøre det, men er veldig usikker på om det vil fenge idag. Anonymkode: 5e4a5...a0c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Her i huset leser vi Mio min Mio, Brødrene Løvehjerte, Ronja røverdatter og Pippi og barna har bare å sitte stille å like det! Neida. Ungene liker det. Det er ingen tvang Anonymkode: 4855c...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Har en gutt på samme alder, og han likte Lotta fra Bråkmakergata i alle fall. Bakkebygrenda syntes han var kjedelig. Har ikke prøvd noe annet enda, har tenkt at det er litt tidlig, men det går kanskje an å prøve Emil og Pippi snart. Bare det ikke setter ham på noen idéer. Anonymkode: 02afe...a2d
klompi Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Prøv Jeg er født i 97 og hadde ganske mye å velge mellom, men Astrid Lindgren-filmene var alltid favorittene mine. Er fortsatt veldig glad i de filmene, og kommer til å introdusere dem for mine barn når den tid kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Jenta mi har likt Pippi fra 2-års alderen av. Er absolutt gøy for barn med Astrid Lindgren i dag også☺ Anonymkode: e0784...a59 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 Tv-seriene Emil, Pippi og Saltkråkan var veldig populære her for 5-6 år siden. Fikk aldri helt gehør for bøkene Ronja Røverdatter og Brødrene Løvehjerte, dessverre. Er nok smak og behag Anonymkode: ff8a8...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå