Gå til innhold

Anbefaling av ernæringsfysiolog i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har en ernæringsfysiolog/kostholdsveileder å anbefale i Oslo-området? Helst en dame, som er hyggelig, har minimum bachelor (helst klinisk ernæringsfysiolog, altså ikke bare et kurs, men faktisk utdannelse og mye erfaring) og som kan sette opp en fullverdig kostholdsplan med oppfølging :)

Anonymkode: bc338...964

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med fastlegen din. 

Anonymkode: b6fa0...713

Skrevet

Nesten hvem som helst kan sette opp en fullverdig kostholdsplan. Men uansett hvor profesjonell og hyggelig den som har satt den opp er, vil den ikke funke om du ikke følger den. Og følge den må du gjøre selv. Det er lettest å følge en plan du har satt opp selv fordi du vet selv hva du liker. Spar pengene dine.

Har du sykdommer/allergier/sportsprestasjonsmål som gjør at du må ta spesielle hensyn vedr kostholdet ditt, stiller saken seg selvfølgelig annerledes, men da burde du allerede være under behandling av helsepersonell eller under oppsyn av noen med kunnskap om idrettsernæring.

AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen min er for øyeblikket sykemeldt, og det var heller ikke det jeg spurte om.

Jeg spurte heller ikke om råd til å sette opp en selv, det er vel ganske selvklart at det er prøvd ut og ikke fungerer iom at jeg ønsker å bruke penger på noen som setter opp en fullverdig plan for meg. Jeg har rimelig god kunnskap om kosthold og trening, men får likevel ikke resultatene jeg ønsker og da er det åpenbart at det jeg setter opp selv ikke fungerer. Det sier jo seg selv at man setter opp en plan i samarbeid med en kostholdsveileder som også tar hensyn til hva jeg liker.

Igjen, jeg spurte ikke etter meningene til noen som ikke aner noen ting om meg eller min situasjon, jeg spurte om anbefalinger til en ernæringsfysiolog. 

Anonymkode: bc338...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...