Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 :evil: Jepp, det er steinsprut. Må bytte frontrute, noen tips om rimelige og raske i Oslo-Romerike området? Skal betale selv, gidder ikke tape bonus på dette, derfor er det greit om noen gjør det uten å flå meg fullstendig.
Brunhilde Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 Du taper da ikke bonus på å skifte frontrute? Glassforsikringen dekker vel det?
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 Å? Det visste jeg ikke. Ja, men da er det jo bare å bestille tid hos en i nærheten da. Egenandelen er jo den samme. Tusen takk, nå ble jeg lettet.
Brunhilde Skrevet 3. januar 2005 #4 Skrevet 3. januar 2005 Sjekk med verkstedet for å være sikker, jeg betalte ihvertfall en egenandel på kr. 1500,- På bonusskader har jeg egenandel på 7500,- det er derfor jeg er ganske sikker på at frontrute er en egen post i forsikringsavtalen.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 Og det er sjelden egenandel hvis ruten kan repareres, noe den ofte kan hvis man kommer til et verksted kvikt.
Vercetti Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Betale hele ruten selv kan fort bli ganske dyrt Av erfaring så kan det lønne seg å høre med merkeverksted hvem de anbefaler til akkurat din bil. Frontruter har faktisk ufattelig store kvalitetsforskjeller fra de forskjellige etterleverandørene. Det betyr selvfølgelig ikke at du nødvendigvis skal gå til merkeverksted for å skifte.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Sjekk forsikringen din! Man mister ikke bonus når man skifter rute på forsikringen. Jeg har gratis glassrute-skift på min forsikring, får ny rute - betaler ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå