AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Hvis du fra glatt til du har gjevt over med hår... hvor lang tid tar det liksom. Joda forstår noen har hurtig og andre vokser det seint. Men for deg? For min del ble utformingen en fiasko. Så tok alt. Men angrer nå 😜 Anonymkode: 8b059...296
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Liker best å ha 2-3 ukers hår. Da har jeg sånn passe lengde, kanskje 1,5 cm. Det vokser veldig sakte de ti første dagene. Går jeg 2-3 mnd uten å barbere har jeg fin "koselengde" liksom sånn lengde man kan "stryke i" om du skjønner. Haha. Men fortsatt ikke lange krøller liksom. Anonymkode: 90d79...80e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Liker best når det er en halv-en cm. Tar meg et par uker. Men da tar jeg alt før jeg lar det vokse ut igjen Anonymkode: 8ee67...d3d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Har vel rundt en 2-2,5 cm lange hår nå vil jeg tro, og det er flere måneder siden jeg barberte meg sist. Tror det var i januar eller noe sånt. Anonymkode: e6d65...eb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå