AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Det er en fyr jeg liker. Vi er mellom 25 og 29 år. Kjenner han ikke sååå godt. Vi bor så langt fra hverandre også, at det er stor sjangse for at det ikke vil funke. Men i stad så skrev han "hvordan har du det, babe?". Jeg føler at han da ser på meg som en bimbo.. og jeg blir egentlig litt lei meg. Anonymkode: 5c501...d03 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Du overreagerer og har en alt for streng fortolkning av ordet babe. Han kunne like gjerne skrevet «kjære deg», men det ser kanskje litt kleint ut? Anonymkode: 4bf1b...caf 27
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Kjæresten min kaller meg babe som kjælenavn. Det har da ingenting med bimbo å gjøre. Anonymkode: d2e07...027 15
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Jeg svarte at det går bra, og "med deg, babe?" . Da skrev han "bra" og spurte om jeg ikke likte babe? Jeg har isåfall inntrykk av at når en mann kaller en kvinne babe så betyr det at han ser på henne som dum.. har ikke svart enda :/ føler jeg driter meg ut om jeg så mye som svarer på det, og at han bare får bekreftet at jeg er dum nok til å svare.. dette ordet er gasnke negativt for meg i så fall :/ Anonymkode: 5c501...d03 3
Teethgrinding Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Okei, calm your titties. Du overreagerer på en hyggelig slæng fra statene. Det er pinlig å høre om på dine vegne. 26
Fleur Delacour Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Slapp av og ikke ta deg selv så høytidelig. Mest sannsynlig hyggelig ment, og hvis han er en drittsekk kommer det tidsnok for en dag. 6
Aquaman Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: sjangse Anonymkode: 5c501...d03 Ble selv litt lei meg der. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Du overreagerer og legger alt for mye i det. Som @Arcturus skriver er det noe som brukes i USA som noen i Norge også bruker. Uten at det ligger dypere, kompliserte fornærmelser bak. Anonymkode: a87ca...2cc 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 Siden han spurte om jeg ikke likte det, betyr det vel at han tok det som spydig at jeg kalte ham babe tilbake. jeg har ikke vært særlig flørtende tilbake, netopp fordi jeg har vært redd for hvordan det tolkes..:( så var kanskje derfor. Hva bør jeg svare på det da?:S Anonymkode: 5c501...d03
Aquaman Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjangse? Anonymkode: 5c501...d03 Ja, det tar det negativt når noen skriver det. Endret 7. juni 2017 av Aquaman
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden han spurte om jeg ikke likte det, betyr det vel at han tok det som spydig at jeg kalte ham babe tilbake. jeg har ikke vært særlig flørtende tilbake, netopp fordi jeg har vært redd for hvordan det tolkes..:( så var kanskje derfor. Hva bør jeg svare på det da?:S Anonymkode: 5c501...d03 Bare skriv at du synes babe er litt klein med et blunkefjes eller noe sånt. Anonymkode: a87ca...2cc 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 Er vel bare tenåringer som bruker det uttrykket. 4
Teethgrinding Skrevet 7. juni 2017 #14 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Er vel bare tenåringer som bruker det uttrykket. Hvor gammel er du a?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juni 2017 #15 Skrevet 7. juni 2017 Akkurat nå, Arcturus skrev: Hvor gammel er du a? 32. Det var vanlig å kalle hverandre det når jeg var tenåring hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #16 Skrevet 7. juni 2017 Babe er kosenavn, noe man sier til en man liker. Men enig i at det er litt barnslig, ikke bimbo liksom, men litt sånn fjortissflørt-klang over det, og som fjortiss var det jo bimboene gutta likte. Er nok bare sånn vi oppfatter det, tviler sterkt på at det var sånn han mente det. Siden dere ikke kjenner hverandre noe særlig blir det hvertfall HELT feil å kalle deg kjære eller skatten min eller lignende... Babe blir som søta! Anonymkode: 88208...3e4 6
Teethgrinding Skrevet 7. juni 2017 #17 Skrevet 7. juni 2017 Akkurat nå, Evilposelos skrev: 32. Det var vanlig å kalle hverandre det når jeg var tenåring hvertfall. Du er absolutt ung nok til å kalle kjæresten din for babe, eller bli kalt for babe. Hvorfor ikke. Babe er er nydelig kallenavn som reflekterer at han syns du er enten dritfin eller rett og slett liker deg godt. En babe er fin, End of story. Jeg kan dog være enig med deg i at en dame på 60+ ikke er en babe. Babe har aldersbegrensning, men den er iallefall ikke i nærheten av så lav som 32, med mindre du ser ut som en grilla pølse. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 7. juni 2017 #19 Skrevet 7. juni 2017 Jeg ville bare tolket det som om han synes du er fin og flott og sexy! Babe har ihvertfall ingenting med bimbo å gjøre. At du ikke flørter tilbake er jo litt dumt hvis du liker han. Han er nok veldig usikker nå, når du reagerte så negativt på det. Jeg synes det er litt selvhøytidelig, men folk tolker jo ting forskjellig. 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #20 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev: Jeg ville bare tolket det som om han synes du er fin og flott og sexy! Babe har ihvertfall ingenting med bimbo å gjøre. At du ikke flørter tilbake er jo litt dumt hvis du liker han. Han er nok veldig usikker nå, når du reagerte så negativt på det. Jeg synes det er litt selvhøytidelig, men folk tolker jo ting forskjellig. Ok. Jeg skrev til han tilbake, svarte set noen over skrev. Var egentlig de ordene jeg var ute etter. Vil jo ikke at han skal føle seg teit når han kontakter meg heller. Men ja, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på slike ord. Anonymkode: 5c501...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå