Gå til innhold

Burde jeg i dette tilfellet ha en reserveforlover?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forlovet meg for snart ett år siden, og datoen er satt til mai neste år. Hun som jeg valgte til forlover, informerte meg nylig om at hun skal prøve å få bli gravid om ikke så lenge og slutter straks på pillene. Jeg er selvfølgelig kjempeglad for det, men ble litt bekymret om dette vil krasje litt med bryllupet. Hun bor på andre siden av landet, så hvis hun skulle vært høygravid når bryllupet skjer(eller enda nærmere termin) som skulle gjøre det vanskelig for henne å være i min by i noen dager.. 

Jeg vil helst at hun skal være min forlover (mtp hun er min beste venn og kjenner meg best), men er veldig redd at noe skal dukke opp slik at jeg plutselig står uten en forlover rett før bryllupet.. burde jeg ha hatt en som kan steppe inn hvis dette blir et tilfelle eller blir det "frekt" ? 

Anonymkode: 786fb...7b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha et reserve vitne, men sytes ikke du trenger en ektra forlover.

Anonymkode: 5ef56...560

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg. Å spørre en annen i siste liten er ganske kjipt for den som blir spurt. Så da gjør du faktisk lurere i å ha 2 stk! 

Anonymkode: 37419...e87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville hatt to stykker hvorav den ene er den formelle forloveren som signerer papirene, mens begge "utad"er forlovere. Evt være ærlig med en annen person allerede nå om hva som kan bli situasjonen (si at det kan hende den du har valgt, ikke kan komme og at du i såfall lurer på om den andre kan steppe inn på kort varsel).

Anonymkode: 2c22e...fac

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi skal gifte seg om ett år. Jeg og ei anna er forloverne hennes. Hun har oss to, fordi hun andre prøver å bli gravid. Jeg er helt klar over at det er hun andre som er hovedforlover, gjør meg ingenting!

Anonymkode: 79784...717

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns kanskje det er noe spesielt av venninnen din å ikke utsette prøvingen noen få måneder, så hun er sikret å ikke ha termin helt oppi bryllupet. Tror du venninnen din sier ifra til deg med én gang hun får positiv test? I så fall kan du jo se det an til da. Er hun ikke gravid om 4 mnd, så er det jo ikke noe problem. 

Anonymkode: 4f779...1cf

Skrevet

Jeg synes du skal vente til dette viser seg å faktisk være et problem.   6 mnd før bryllupet vet du om hun er gravid eller ikke, og da har du fortsatt tid til å spørre noen andre.  Alternativt så har du to likeverdige forlovere allerede nå.  Å ha en i reserve fra starten av synes jeg hadde blitt litt rart.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns kanskje det er noe spesielt av venninnen din å ikke utsette prøvingen noen få måneder, så hun er sikret å ikke ha termin helt oppi bryllupet. 

Really?!? 

Anonymkode: 39ca9...0e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns kanskje det er noe spesielt av venninnen din å ikke utsette prøvingen noen få måneder, så hun er sikret å ikke ha termin helt oppi bryllupet. Tror du venninnen din sier ifra til deg med én gang hun får positiv test? I så fall kan du jo se det an til da. Er hun ikke gravid om 4 mnd, så er det jo ikke noe problem. 

Du tuller nå???

Anonymkode: 59aa5...ed0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...