Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet

kan vel ikke akkurat sammenligne ved å se på dem. Kan jo ikke se de psykiske skadene?

Det kan man. Ikke så vanskelig å vekte sykdommer og skader på kroppen.

Uansett ville jeg heller vært en daglig hasjrøyker, enn en daglig alkoholmisbruker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan man. Ikke så vanskelig å vekte sykdommer og skader på kroppen.

Uansett ville jeg heller vært en daglig hasjrøyker, enn en daglig alkoholmisbruker.

Absolutt!! Skriver under på denne.

Skrevet

siden jeg har prøvd både daglig alkoholbruk og daglig hasjbruk på kroppen og i tillegg holder meg informert om skadevirkninger i stedet for å bare synse vet jeg fordømt godt hva jeg ville valgt og hvor stor forskjellen er.

veldig merkbart at kunnskapsnivået varierer vilt her inne!

Skrevet
siden jeg har prøvd både daglig alkoholbruk og daglig hasjbruk på kroppen og i tillegg holder meg informert om skadevirkninger i stedet for å bare synse vet jeg fordømt godt hva jeg ville valgt og hvor stor forskjellen er.

Then enlighten us with your knowledge!

Skrevet

Kanskje du kunne forklare hva du mener da?

Du er nok ikke den eneste her inne som har røyket hasj hvis det er det du tror.

Skrevet

jeg regner det som et personlig ansvar å skaffe seg informasjon.

det er ikke mitt problem at dere synser, det bare får dere til å virke uvitende og det er deres problem.

hvis dere er spesielt interessert i hva jeg har sagt om temaet foreslår jeg å begynne lenger opp i f.eks denne tråden.

hvis dere faktisk vil lære noe, foreslår jeg at dere går ut i verden og tilegner dere pålitelig informasjon.

Skrevet
jeg regner det som et personlig ansvar å skaffe seg informasjon.

det er ikke mitt problem at dere synser, det bare får dere til å virke uvitende og det er deres problem.

hvis dere er spesielt interessert i hva jeg har sagt om temaet foreslår jeg å begynne lenger opp i f.eks denne tråden.

hvis dere faktisk vil lære noe, foreslår jeg at dere går ut i verden og tilegner dere pålitelig informasjon.

Du driter deg ut . Du påstår at du vet så mye bedre bare fordi du har røyka litt hasj.

Gjest Krekar_*
Skrevet

Det er mindre skadelig å røyke feks hver dag enn å drikke alkohol hver dag! Alkohol går også på psyken samtidig som det tærer på lever, nyrer, tarmer, magesekk, hud...tar i fra deg vitaminer +++

Hasj KAN også gi en person psykiske problemer, men det skal MER til for de fleste at den gjør det enn i forhold til alkohol. Ja hasj er skadelig for lunger, men det er vanlige sigaretter også.

Hvem som tar skade av hasj er individuelt. Hvem som tar skade av alkohol er ikke individuelt.

Skrevet

anders, ta deg sammen før du dummer deg ut fullstendig. dette er ment som et råd.

jeg leser bøker og fordskningsrapporter om cannabis, du prater piss du ikke kan begrunne.

og så blir du fornærma og slenger med leppa fordi noen påpeker hva du demonstrerer for alle som leser denne tråden. skjerpings.

Gjest krekar_*
Skrevet

Du driter deg ut . Du påstår at du vet så mye bedre bare fordi du har røyka litt hasj.

Har du prøvd hasj noen gang?

Hvis, fikk du psykiske problemer siden du mener dette? :)

Bare lurer...

Skrevet

Anders har noen kompiser som har havnet på skråplanet skjønner du krekar, derfor er han som et vandrende leksikon å regne hva gjelder hasj og hasjbruk.. :roll:

Gjest krekar_*
Skrevet
Anders har noen kompiser som har havnet på skråplanet skjønner du krekar' date=' derfor er han som et vandrende leksikon å regne hva gjelder hasj og hasjbruk.. :roll:[/quote']

Skjønner...:ler:

Skrevet

Nei , men jeg har noen venner som jobber med rusmisbrukere og har sett selv hvilke skader hasj kan gjøre., psykoser , fysiske skader og selvmord. Dette er ting iaffal jeg tar alvorlig.For mye THC gjør at man mister all kontroll over virkeligheten.

Jeg irrirterer meg bare over hvordan mange her inne ufarligjør hasjen ved å si at alkohol er så mye verre. Det er jo to litt forskjellige ting da.

Tenk på de her inne som aldri har prøvd hasj før som kanskje bestemmer seg for å prøve det siden alle snakker så lett om det.

Greit , det er ikke farlig å røyke litt hasj men regelmessig røyking over lengre perioder er IKKE bra. Men det er ikke noe som heter helgerøyking når det gjelder hasj nesten. De som røyker bare røyker mere og mere som regel etter åra som går. Stygg uvane som er vanskelig å bryte

Anders

Skrevet

Er det slik at en person som ikke røyker hasj blir utestengt og ikke kul fra venner som røyker hasj?

Skrevet

Men det er ikke noe som heter helgerøyking når det gjelder hasj nesten. De som røyker bare røyker mere og mere som regel etter åra som går. Stygg uvane som er vanskelig å bryte

Anders

Unnskyld meg, men hva i himmelens navn vet du om det da?

Jeg har mange (veldig mange) venner og bekjente som røyker i ny og ne og har gjort det i årevis(10-15 år). Noen har kuttet ut helt, noen røyker ofte og noen røyker en sjelden gang..

Anders.. vær så snill.. kan ikke du heller konsentrere deg om de trådene som omhandler temaer du har litt bedre forutsetninger for å si noe fornuftig om?

Skrevet
Er det slik at en person som ikke røyker hasj blir utestengt og ikke kul fra venner som røyker hasj?

Ehh, nei.. ikke i noen av de miljøene jeg har vært borti iallefall...

Skrevet
Jeg prøvde hasj i helga, og kan ikke annet enn å si at jeg synes det var avslappende og herlig! Jepp, jeg kommer nok til å gjøre det igjen!:D  

Jada, bare hers meg ned nå, jeg driter i det! Ser ikke helt at det er så farlig, jeg mener, jeg er avhengig av alkohol på sett og vis, og det er mer farlig... :roll:

Jeg har røyka endel år, men ferdig med det nå.

Deler slettet. Hege (admin)

Skrevet

Det er ok å diskutere narkotika generelt her inne, men vi ønsker ikke at noen forherliger/ufarliggjør stoff. Alle rusgifter er farlige hver på sin måte. Det er tross alt en gift.

Skrevet
Det er ok å diskutere narkotika generelt her inne' date=' men vi ønsker ikke at noen forherliger/ufarliggjør stoff. Alle rusgifter er farlige hver på sin måte. Det er tross alt en gift.[/quote']

Dette er en form for sensur som jeg håpet man ikke ville oppleve idag....

Mener du at man ikke kan rette kritikk mot den propaganda som har blitt rettet mot hasjbruk? Det er vel nettopp myndighetene og andre som "farliggjør" cannabis? Skal man kun diskutere politisk korrekte temaer her? Er meninger som ikke er A4 forbudt når man diskuterer stoffbruk her på kvinneguiden?

Skrevet
Alle rusgifter er farlige hver på sin måte. Det er tross alt en gift.

Nå er jo de fleste narkotiske stoffer medisin opprinnelig, så å kalle det gift er ikke helt korrekt. Opiater, amfetamin og cannabis er mye brukt som legemidler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...