Gå til innhold

Tattovering i Sunny Beach

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg og en jentegjeng skal til Sunny Beach, Bulgaria i sommer. Tenker litt på å ta en tattovering når jeg er der nede, og lurer på om noen har erfaringer, hvor jeg bør gå, og hvordan prisnivået er?

Har tidligere tatt en tattovering i Side, Tyrkia og det gikk helt fint, tok det siste dagen for unngå problemer med sol og lignende. Undersøkte div. steder i god tid før turen til Side, men har lett litt på nett nå og finner lite om Sunny Beach. 

Takker for alle svar! :) 

Anonymkode: 6079d...036

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen gikk rundt å så på tidligere arbeid av forskjellige tatovører i Sunny Beach i fjor, spurte om ca. pris og kom frem til at den billigste faktisk var den flinkeste tatovøren. Hadde i tillegg søkt litt rundt på nettet og spurte på jodel om noen visste av flinke tatovører på Sunny Beach eller i nærheten. Endte opp med å ta hos Ilia Pantaleev på Sunny Beach Ink som er en veldig flink tatovør. Tok en ganske stor tatovering på armen, både jeg og eksen og begge ble kjempefornøyde. Fikk pris på ca. 6500kr her i Norge og betalte 1500kr for den samme tatovering der nede. 

Jeg vil anbefale deg å gå innom de forskjellige tatoveringssjappene, se på tidligere arbeid og i forhold til hvor flinke de er og stilen på tatoveringen du tenker å ta! :) Det er mange flinke der nede, men også mange som ikke er så flinke. 

Anonymkode: 0cb74...f04

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg og en jentegjeng skal til Sunny Beach, Bulgaria i sommer. Tenker litt på å ta en tattovering når jeg er der nede, og lurer på om noen har erfaringer, hvor jeg bør gå, og hvordan prisnivået er?

Har tidligere tatt en tattovering i Side, Tyrkia og det gikk helt fint, tok det siste dagen for unngå problemer med sol og lignende. Undersøkte div. steder i god tid før turen til Side, men har lett litt på nett nå og finner lite om Sunny Beach. 

Takker for alle svar! :) 

Anonymkode: 6079d...036

Tatovering i Bulgaria hadde jeg aldri påført meg selv risikoen med. 

Anonymkode: e7729...8fb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og broren min tok tatovering i Sunny Beach på samme studie, med noen års mellomrom. Jeg tok også piercing første gang jeg var der. Vi var begge veldig fornøyde med resultatet og prisen. Dette studioet lå i samme bygning som et hotell. Husker ikke hva det het. Er jo ikke sikkert det enda er der heller. Dette var hvert fall en plass vi ble anbefalt å ta tatovering. Min venninne hadde også veldig lyst til å ta tatovering der, men hun var usikker på om hun kunne gjøre det grunnet medisinene hun gikk på. Hun spurte de som jobbet der om de trodde det kom til å gå bra. De kontaktet da en lege for å finne ut om de kunne tatovere henne. Det endte med at de sa nei da legen hadde sagt at det ikke var lurt. 

Anonymkode: 5879e...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...