Gå til innhold

Vaske under vaskemaskinen?

Amarone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min står så idiotisk plassert i en krok at der blir det kun vasket hvis maskina må frem av en eller annen grunn. 

Anonymkode: 90012...1cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vasket under da jeg flyttet ut av leiligheten. Vi var to om jobben: en vippet opp vaskemaskinen, en vasket bak og under. Var ikke sjans at vi klarte å flytte på den, det ble for tungt.

Anonymkode: c0150...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, Amarone skrev:

Ja, vasker dere under vaskemaskinen? Og i tilfelle: Hvordan får dere det til?

:vetikke:

Hver gang badegulvet vaskes. Enkely fordi vi har vaskemaskinstativ under maskinen. Vaskemaskinstativet vasker vi under ved leilighet, fordi maskinen må tippes på da. Denne løsningen er helt utmerket fordi vi da ikke har vaskemaskinen stående på flisene, maskinen kommer høyere opp og gir bedre arbeidsstilling, og det samler seg langt mindre støv og lo under maskinen. 

Anonymkode: bfe6b...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, eller jeg vasket under da vi kjøpte ny vaskemaskin og uansett tok den ut, men ikke ellers.

Endret av Arkana
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med tørketrommelen oppå i et hjørne på vaskerommet så det blir ikke så ofte. Omtrent like ofte som jeg tar av soklene og vasker under kjøkkeninnredningen tenker jeg. Hvert 2. eller 3. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har et veldig lite bad. Vaskemaskinen vår må stå mellom dusjen og den ene veggen, men der er det bare plass til en toppmatet vaskemaskin. Til gjengjeld er det god plass til den. Den er hvert fall mye lettere enn en frontmatet vaskemaskin og kan dermed fint trekkes frem. Får med andre ord vasket under den relativt ofte. Men må innrømme at jeg ikke orker å gjøre det hver gang jeg vasker badet.

Anonymkode: 3e14b...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar den fram en gang i månden eller noe slikt, og vasker den. Heldigvis er den enkel å flytte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang badegulvet vaskes. Enkely fordi vi har vaskemaskinstativ under maskinen. Vaskemaskinstativet vasker vi under ved leilighet, fordi maskinen må tippes på da. Denne løsningen er helt utmerket fordi vi da ikke har vaskemaskinen stående på flisene, maskinen kommer høyere opp og gir bedre arbeidsstilling, og det samler seg langt mindre støv og lo under maskinen. 

Anonymkode: bfe6b...0d6

Det var smart! Hvorfor har ikke jeg tenkt over det før 😂

Anonymkode: 90012...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har vel kun vasket under den når den måtte byttes ut eller når vi har flyttet.. Den står jo helt nede på gulvet, så der er grenser hvor mye drit som klarer samle seg der. Bak, derimot, er en helt annen sak. Prøver å stikke støvsugerslangen nedimellom og vifte litt rundt med den sånn dann og vann. Men det er mest sånn for syns skyld, tror ikke det har så stor effekt at det gjør noe. 

Anonymkode: 6de29...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tørketrommel på toppen og vasker *aldri* under den fordi det er for tungt. Har litt dårlig magefølelse på det i og med at den står ved siden av dusjen, og jeg er ganske sikker på at halvvåte hybeelefanter ikke er bra for gulvet i lengden... 

Men et vaskemaskinstativ hørtes lurt ut. Jeg visste ikke at noe sånt fantes, men skal sjekke det ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir vel 4 g i året. Drar den frem. 

Anonymkode: 94659...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sluket er rett ved siden av, så jeg tar dusjslangen og spyler under. 

Anonymkode: aa9c3...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker vanligvis kun når jeg flytter eller om jeg ser at det blir støvet under den. o_o
Takler ikke å se støv, så da er det like greit å fikse det. O_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...