Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det noen her som har bestilt fra benefitcosmetics.com? Jeg har veldig lyst til å bestille solpudderet Hoola, som gir en veldig fin finish (jeg har det nå, men er snart tomt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt fra dem, varene kom raskt og det fulgte med prøver, men de skriver riktig verdi utenpå pakken, så du bør holde deg under 200 kroner.

Portoen er imidlertid 18 dollar tror jeg, men de har ganske ofte tilbud om redusert porto internasjonalt, og da er den 10 dollar, som jo er overkommelig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen takk :) Hoolaen koster 26 USD, så med porto blir det under 300 (270, hvis jeg ikke tar helt feil), og det er ikke ille hvis man tar prisen på Guerlain og co inn i betraktning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har de bare det solpudderet i én farge? Hvorfor synes du innpakningen er crappy? Jeg likte den, litt Stila-aktig. :-)

Hvor finner jeg Stila på nett, forresten?

Gjest Gjesta
Skrevet
Har de bare det solpudderet i én farge? Hvorfor synes du innpakningen er crappy? Jeg likte den, litt Stila-aktig. :-)

Hvor finner jeg Stila på nett, forresten?

Benefit er litt eksentrisk når det gjelder innpakning, og kvaliteten er dårlig; det er faktisk en pappeske, så du kan tenke deg til hvor mye den tåler av å bli fraktet rundt i en sminkemappe osv. Hoola kommer kun i en farge, ja, men den passer virkelig til alle (litt likt solpudderet fra Body Shop-det pressede, hvis du har sett det).

Stila har jeg fortsatt til gode å se på nett, forresten tror jeg ikke de selger Stila i Europa lenger (muligens med unntak av parfymen, Creme Bouquet).

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm..er sikker på at jeg har sett Stila- produkter omtalt i britiske motemagasiner i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...