Silje92 Skrevet 7. juni 2017 #1 Del Skrevet 7. juni 2017 Noen som kan anbefale en god truse/hipster til sommerturer? Jeg er ute etter noe som ikke gnager seg inn i rumpa, puster og er behagelig 😀 Jeg er ikke ute etter ren ull da dette blir for varmt og noe jeg allerede har 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Del Skrevet 7. juni 2017 Silke er svalende og behagelig. De fleste litt dyrere merkene har silketruser, så det er bare å gå i butikk å prøve Anonymkode: 9fda3...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Silke er svalende og behagelig. De fleste litt dyrere merkene har silketruser, så det er bare å gå i butikk å prøve Anonymkode: 9fda3...6ba På tur er det vel kanskje ikke helt innafor 😉? Trenger noe som puster 👌blir gjennomsvett uansett og da er ikke silke like digg lengere. Eller har du erfaring med det selv på tur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Del Skrevet 7. juni 2017 Akkurat nå, Silje92 skrev: På tur er det vel kanskje ikke helt innafor 😉? Trenger noe som puster 👌blir gjennomsvett uansett og da er ikke silke like digg lengere. Eller har du erfaring med det selv på tur? På Stormberg har de flere pustende truser beregnet på trening Anonymkode: 619ff...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg liker Lindex sine 3 for 2 bomullshipstere jeg. De sitter veldig bra på meg i alle fall - også koster de jo ikke all verden :-) Anonymkode: b41e6...55c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 7. juni 2017 #6 Del Skrevet 7. juni 2017 Bambus hipstere er gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 7. juni 2017 #7 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg liker Pierre Robert sine, men har vel egentlig ikke tenkt over hvorvidt de puster. Men de er gode i bruk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Del Skrevet 7. juni 2017 Kjøp sportsundertøy. Feks Rønisch har ålreite hipstere. Anonymkode: 7e89c...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9 Del Skrevet 7. juni 2017 2 timer siden, Silje92 skrev: Noen som kan anbefale en god truse/hipster til sommerturer? Jeg er ute etter noe som ikke gnager seg inn i rumpa, puster og er behagelig 😀 Jeg er ikke ute etter ren ull da dette blir for varmt og noe jeg allerede har 😉 Denne er pustende https://www.stormberg.com/no/bjor-seamless-boxer-dame.html#10178359041 Les brukeromtalene, da det der fremkommer om det er stor/ liten i str Anonymkode: 619ff...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 7. juni 2017 #10 Del Skrevet 7. juni 2017 Craft har flere ulike sportstruser som puster godt. Flere av modellene er også sømløse. Ellers synes jeg Pierre Robert har mye bra, til rimelig penge også :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Del Skrevet 7. juni 2017 Pierre R har salg å flere truser http://pierrerobert.no/salg/s/64 Jeg synes at denne er behagelig: http://pierrerobert.no/hipster-bomull-hvit/p/800 Anonymkode: 619ff...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Del Skrevet 7. juni 2017 Denne er fukttransporterende og på salg http://pierrerobert.no/sport-boxer-dame-pink-mix/p/616 Anonymkode: 619ff...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Del Skrevet 7. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Lindex sine 3 for 2 bomullshipstere jeg. De sitter veldig bra på meg i alle fall - også koster de jo ikke all verden :-) Anonymkode: b41e6...55c Jeg gjorde nylig et kupp. Truser til 70% http://pierrerobert.no/hipster-bomull-hvit/p/800 Pr stk kr 32,- Beste trusene jeg har hatt Anonymkode: 619ff...a81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #14 Del Skrevet 7. juni 2017 11 minutter siden, Forundret.. skrev: Bambus hipstere er gode. Bare ikke betal ekstra for noe fordi det står "bambus" på merkelappen. Når bambusen er ferdig bearbeidet og har blitt til tråd er den bare vanlig viskose. (Jeg liker viskose jeg, altså, men det er ingen forskjell på viskose av bambus og viskose av grantrær.) Anonymkode: a2dad...686 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 7. juni 2017 Tusen takk for mange svar 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #16 Del Skrevet 7. juni 2017 Eller rett og slett nettingtruser fra apoteket? Anonymkode: 619ff...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå