Gå til innhold

Jenter! Truse til sommerturer

Silje92

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en god truse/hipster til sommerturer? Jeg er ute etter noe som ikke gnager seg inn i rumpa, puster og er behagelig 😀 Jeg er ikke ute etter ren ull da dette blir for varmt og noe jeg allerede har 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Silke er svalende og behagelig. De fleste litt dyrere merkene har silketruser, så det er bare å gå i butikk å prøve

Anonymkode: 9fda3...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Silke er svalende og behagelig. De fleste litt dyrere merkene har silketruser, så det er bare å gå i butikk å prøve

Anonymkode: 9fda3...6ba

På tur er det vel kanskje ikke helt innafor 😉? Trenger noe som puster 👌blir gjennomsvett uansett og da er ikke silke like digg lengere. Eller har du erfaring med det selv på tur? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Silje92 skrev:

På tur er det vel kanskje ikke helt innafor 😉? Trenger noe som puster 👌blir gjennomsvett uansett og da er ikke silke like digg lengere. Eller har du erfaring med det selv på tur? 

På Stormberg har de flere pustende truser beregnet på trening

Anonymkode: 619ff...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker Lindex sine 3 for 2 bomullshipstere jeg. De sitter veldig bra på meg i alle fall - også koster de jo ikke all verden :-)

Anonymkode: b41e6...55c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Pierre Robert sine, men har vel egentlig ikke tenkt over hvorvidt de puster. Men de er gode i bruk! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp sportsundertøy. Feks Rønisch har ålreite hipstere. 

Anonymkode: 7e89c...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Silje92 skrev:

Noen som kan anbefale en god truse/hipster til sommerturer? Jeg er ute etter noe som ikke gnager seg inn i rumpa, puster og er behagelig 😀 Jeg er ikke ute etter ren ull da dette blir for varmt og noe jeg allerede har 😉 

Denne er pustende https://www.stormberg.com/no/bjor-seamless-boxer-dame.html#10178359041

Les brukeromtalene, da det der fremkommer om det er stor/ liten i str

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Craft har flere ulike sportstruser som puster godt. Flere av modellene er også sømløse. Ellers synes jeg Pierre Robert har mye bra, til rimelig penge også :-) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Lindex sine 3 for 2 bomullshipstere jeg. De sitter veldig bra på meg i alle fall - også koster de jo ikke all verden :-)

Anonymkode: b41e6...55c

Jeg gjorde nylig et kupp. Truser til 70% http://pierrerobert.no/hipster-bomull-hvit/p/800

Pr stk kr 32,- Beste trusene jeg har hatt :ninuskapus:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, Forundret.. skrev:

Bambus hipstere er gode.

Bare ikke betal ekstra for noe fordi det står "bambus" på merkelappen. Når bambusen er ferdig bearbeidet og har blitt til tråd er den bare vanlig viskose. (Jeg liker viskose jeg, altså, men det er ingen forskjell på viskose av bambus og viskose av grantrær.) 

Anonymkode: a2dad...686

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller rett og slett nettingtruser fra apoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...