Gå til innhold

Hvor mye skjegg er det vanlig at en 19-20 år gammel fyr har?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke helt hva skjeggvekst har med sex å gjøre, men det er jo en preferanse for noen. 

Om du har lite eller mye skal jeg ikke si noe på, men foretrekker selv tredagers (som på linken). På min samboer tar det rundt 1 uke før han har tredagers og han må barbere seg igjen etter 2 uker om han skal beholde den lengden. Han er 34 om alder har noe å si. 

Endret av Inwe
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Inwe skrev:

Vet ikke helt hva skjeggvekst har med sex å gjøre, men det er jo en preferanse for noen. 

Om du har lite eller mye skal jeg ikke si noe på, men foretrekker selv tredagers (som på linken). På min samboer tar det rundt 1 uke før han har tredagers og han må barbere seg igjen etter 2 uker om han skal beholde den lengden. Han er 34 om alder har noe å si. 

Ja, tredagers snakker jeg om.

Det får jeg etter sånn ca 5 dager, men så er jeg 15 år yngre enn samboeren din og. Hva vil du karakerisere som lite ansiktshår?

Anonymkode: 26e14...952

AnonymBruker
Skrevet

Spennende tema

Anonymkode: 0caaa...175

AnonymBruker
Skrevet

Veldig individuelt. Hadde fullt skjegg når jeg var 17. Når jeg var 19 hadde det tatt 4-5 dager før jeg hadde like mye skjegg som bildet du har lagt ved.

Anonymkode: 7f9ab...a51

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tredagers snakker jeg om.

Det får jeg etter sånn ca 5 dager, men så er jeg 15 år yngre enn samboeren din og. Hva vil du karakerisere som lite ansiktshår?

Aner ikke. Ansiktshår har aldri vært en av mine preferanser så har aldri lagt meg bort i hvor mye skjegg kjærester har hatt.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig individuelt. Hadde fullt skjegg når jeg var 17. Når jeg var 19 hadde det tatt 4-5 dager før jeg hadde like mye skjegg som bildet du har lagt ved.

Anonymkode: 7f9ab...a51

Kødder nå?

AnonymBruker
Skrevet

Nam, hvem er han på bildet?

Tilbake til spørsmålet ditt, skjeggvekst er veldig individuelt. Jeg har møtt 20 åringer som må barbere seg hver dag for å ikke gå rundt med skog etter en uke, og 20 åringer som knapt får noe skjegg selvom de ikke barberer seg på 3 uker.
Jeg tror ikke det fins noe gjennomsnitt eller normalen , jeg har hvertfall aldri brydd meg om å kartlegge skjeggveksten til noen.

Anonymkode: 8534d...e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...