AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Del Skrevet 7. juni 2017 Min søster har bursdag snart og jeg lurer på hva jeg skal gi henne til gave... Hun er den som har alt og ikke trenger noe. Det hun ønsker seg koster i såfall over 1000 kr, noe jeg som ung student ikke har råd til å kjøpe. Jeg tenker å bare skrive et fint kort til henne og gi henne litt penger så hun kan kjøpe seg det hun vil selv... Lurer derfor på hvor mye man da burde gi? Lever som sagt kun på stipend penger så har ikke så mye å rutte med, føles litt "urettferdig" at jeg skulle gitt henne 1000 kr for noe hun ikke egentlig trenger, når jeg trenger pengene for å leve Tenker 500 kr, men igjen, det føles litt mye... Noen tips? Anonymkode: 57533...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 7. juni 2017 #2 Del Skrevet 7. juni 2017 Kommer vel an på hvor nære dere er og hva dere har råd til. Jeg hadde lett gått for 500 til min egen søster, men har forståelse for at hun ikke har råd til det samme. Selv synes jeg ikke 500 er mye, men en grei sum, men som sagt kommer det an på om du har råd til det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 10. juni 2017 #3 Del Skrevet 10. juni 2017 Ta henne med på noe gøy som ikke er så dyrt? Kino eller noe kanskje? Opplevelser er jo bedre enn å få ting. Særlig om hun allerede har alt og egentlig ikke trenger noe. Eventuelt lag en god middag til henne og se en film sammen hos deg? Hadde jeg gjort selv for mine søstre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 10. juni 2017 #4 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) En flaske vin til litt over hundre kroner, og eller blomster? Finnes noen ok viner som ikke koster så mye. En grei bordvin uten for mye garvesyre. Betaler du rundt to hundre, er det ikke ofte man opplever en stor forskjell. Spør på polet, de er behjelpelige. Endret 10. juni 2017 av Atea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Del Skrevet 10. juni 2017 er det jubileum siden du vil gi så mye? Jeg fyller 40. Men forventer ikke 500 engang. Kanskje ca 300? Jeg ville blitt glad for et pent sølvsmykje, en ny veske eller en god parfyme 😃 Anonymkode: b59ab...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå