Gå til innhold

Platanias (Kreta)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min skal til Kreta, Platanias i sommer. Er det noen som har vært der og har noe å anbefale? alt fra restaurant, til aktiviteter på øya? :nori::laugh: 

Anonymkode: e5b3c...624

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var der i fjor, og vil vel egentlig mest anbefale dere å leie bil så dere får sett litt mer av kreta... Platanias er egentlig en "stripe" med hoteller og restauranter langs en vei med lite annet rundt, så det er ikke enormt mye å oppleve. Ligger et par restauranter oppe på en knaus som d ser godt fra stranden og hotellene rundt. Spiste på den med best utsikt og det var bra mat.Kjørte ellers til elafonissi beach- nydelig strand med rosa sand og turkis hav.

Anonymkode: ea35c...dd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært akkurat der, men skal et sted like ved i sommer. Vil også anbefale dere å leie bil, for det er masse å se på Kreta. Alt fra strender til gamle ruiner. En båttur langs kysten eller til nærliggende øyer er også å anbefale. Og et par turer inn til Chania på kveldstid. Der er det veldig koselig. Av restauranter tipper jeg det meste er helt ok

Anonymkode: 98b63...e37

AnonymBruker
Skrevet

Cosmos restaurant :) Ligger oppi "fjellet" i Platanias med en fantastisk utsikt (er vei opp dit og tar kanskje 20 min å gå eller en kort taxitur) 

Anonymkode: 9a732...74b

Skrevet

Mitsos restaurant i Agia Marina!

Skrevet

Cosmos i Platanias 
Raeti i Agia Marina 

Manolis Taverna Restaurant i Agia Marina 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...