AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Er det noen som har en søt/morsom måte og fortelle kjæresten at man er gravid? Noe annet enn å bare gi en test og en smokk. Vi har prøvd lenge og få barn så vil gjerne at det skal være noe lite men fortsatt stort! Skal foresten gi en test men vil være litt kreativ! Anonymkode: da170...ccb
EvaLena Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Legg deg tett inntil han og visk at han skal bli pappa, så kysser du han 😊 7
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Du sier: Jeg er gravid og du skal bli pappa.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Jeg sa: "vil du høre noe skummelt? Jeg er gravid." Han hadde vel uansett ikke klart å tolke en graviditetstest. Andre gangen sa jeg " jeg har ikke tømt kattedoen fordi jeg fikk positiv test idag" Like glad ble han uansett, uten dilldall. Anonymkode: 5167c...f5c 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Jeg kom inn på soverommet kl 4 om morgenen og var helt i 100. Hadde tatt en test før jeg skulle på jobbreise og var tidlig oppe. Anbefales ikke å fortelle samboer kl 4 om morgenen, responsen var ikke så god Sist gang viste jeg han bare testen. Neste gang ønsker jeg å være litt kreativ jeg og Men synes det første svaret du fikk var koselig eller kanskje du kan ta han med ut på en romantisk date og fortelle han i den sammenheng Anonymkode: fff0a...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Eventuelt den gamle, med en vri. Tenne lys litt over alt, som en sti/vei inn mot kjøkkenet. Så har du noen stjerneskudd eller noe som lyser opp foran ovnen, som står på med en bolle inni. Så, når han kommer, sier du at du har noe du må vise han. Holder for øynene hans og sier at han ikke må se, så leder du han inn på kjøkkenet, som er mørkt, forutenom stearinlysene, stjerneskuddene, eller hva som, og ovnen med bollen i. Så tar du vekk hendene og sier, enten "gratulerer!", eller, "tada!", eller hva som passer. Anonymkode: b3338...dd9 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 14 minutter siden, EvaLena skrev: Legg deg tett inntil han og visk at han skal bli pappa, så kysser du han 😊 Har litt lyst til å sette meg oppå han når han ligger i senga og dra opp genseren der jeg har skrevet " hei pappa, gleder meg til å se deg " men jeg har ikke peiling 😫 Anonymkode: da170...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt den gamle, med en vri. Tenne lys litt over alt, som en sti/vei inn mot kjøkkenet. Så har du noen stjerneskudd eller noe som lyser opp foran ovnen, som står på med en bolle inni. Så, når han kommer, sier du at du har noe du må vise han. Holder for øynene hans og sier at han ikke må se, så leder du han inn på kjøkkenet, som er mørkt, forutenom stearinlysene, stjerneskuddene, eller hva som, og ovnen med bollen i. Så tar du vekk hendene og sier, enten "gratulerer!", eller, "tada!", eller hva som passer. Anonymkode: b3338...dd9 Det var en god ide! Anonymkode: da170...ccb 1
Gjest Axl Rose Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Hva med å skrive noe sånt? Bare på norsk da.
Gjest Axl Rose Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt den gamle, med en vri. Tenne lys litt over alt, som en sti/vei inn mot kjøkkenet. Så har du noen stjerneskudd eller noe som lyser opp foran ovnen, som står på med en bolle inni. Så, når han kommer, sier du at du har noe du må vise han. Holder for øynene hans og sier at han ikke må se, så leder du han inn på kjøkkenet, som er mørkt, forutenom stearinlysene, stjerneskuddene, eller hva som, og ovnen med bollen i. Så tar du vekk hendene og sier, enten "gratulerer!", eller, "tada!", eller hva som passer. Anonymkode: b3338...dd9 Så mye stress for å fortelle/hinte om at hun er gravid?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 Jeg så en kul en, men den er litt vrien.. du må ha én som vet at du er gravid, som kan ta bilde: Han tror dere skal ta vanlige bilder. Du ber ham skrive 3 adjektiver om deg (søt, pen, herlig.. f.eks) på en tavle han skal holde. Du får ikke se hva han skriver før bildene er fremkalt. Dere står rygg mot rygg, og fotografen tar bilde av ham og hans tavle. Så er det din tur til å holde tavlen, men du skriver: "Du skal bli pappa" (eventuelt med noen søte tegninger eller noe). Så: Når dere fremkaller bildene får han se hva du skrev på tavlen. ELLER: så viser du ham tavlen din, og passer på at fotografen tar bilde av ham og får med reaksjonen hans når han ser hva du skrev http://mymodernmet.com/samantha-boos-surprise-pregnancy-announcement-photoshoot/ Anonymkode: 21c32...8b7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 Finnes ingen fin måte å si det på. Si det som det er De fleste av oss KG-kvinner hadde klikka mongo rabiat om han hadde lagt det frem som en gåte. Anonymkode: 3f4f4...0b1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #14 Skrevet 9. juni 2017 På 7.6.2017 den 20.51, AnonymBruker skrev: Finnes ingen fin måte å si det på. Si det som det er De fleste av oss KG-kvinner hadde klikka mongo rabiat om han hadde lagt det frem som en gåte. Anonymkode: 3f4f4...0b1 "De fleste av oss kg kvinnfolk"? Tror du egentlig er en bitter mann Anonymkode: c2ce7...7d1
Pås Skrevet 9. juni 2017 #15 Skrevet 9. juni 2017 Altså: jeg forstår at dere vil gjøre noe ekstra ut av det dere som har prøvd en stund, men for alle oss andre er det jo bare å si fra? Vi ble rimelig raskt gravid etter å ha begynt å prøve, jeg stod tidlig opp en morgen og testet positivt. Jeg la meg så tilbake i senge og vekket ham med nyheten hvorpå han mumlet: selvsagt er vi det! før han la seg til å sove videre! Glad jeg ikke hadde planlagt fyrverkeri ja... 2
Gjest Belle âme Skrevet 9. juni 2017 #16 Skrevet 9. juni 2017 Be han blindsmakinger ulike mattyper, og den siste eller noko skal vere babymat. Så berre hinter du til at tar poenget
SpankMe Skrevet 9. juni 2017 #17 Skrevet 9. juni 2017 Hvorfor alt dette sirkuset? Er ikke dette en stor og fin nok ting i seg selv? Denne synes jeg var skjønn: På 7.6.2017 den 19.03, EvaLena skrev: Legg deg tett inntil han og visk at han skal bli pappa, så kysser du han 😊 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #18 Skrevet 9. juni 2017 Hvorfor svarer folk bare masse tull om at hun ikke skal gjøre noe utav det? Jeg skjønner ikke problemet dere gar med at ts ønsker å gjøre dette til noe ekstra spesielt. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv faktisk! Anonymkode: d06b7...35c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #19 Skrevet 9. juni 2017 Be han dra på butikken og kjøpe bleier. Anonymkode: fe84d...57c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #20 Skrevet 9. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer folk bare masse tull om at hun ikke skal gjøre noe utav det? Jeg skjønner ikke problemet dere gar med at ts ønsker å gjøre dette til noe ekstra spesielt. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv faktisk! Anonymkode: d06b7...35c Jeg som foreslo det med bolle i ovnen. Jeg er mann og jeg hadde jo blitt glad uansett, men jeg ville selvfølgelig ha opplevd det som ekstra spesielt hvis det ble presentert på en fin, litt romantisk måte. Heller enn bare få slengt en tissepinne i senga en morgen med beskjed om, "jeg er gravid, du ska bli pappa, grattis". Anonymkode: b3338...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå