Gjest BlandaDrops Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 (endret) Har kjøpt inn deler av neste semesters pensum allerede og mens jeg venter på bøkene striregner det ute og jeg har fri fra jobben... Jeg tenker kun på de tre eksamene jeg har avlagt... Jeg holder på å bli gal her jeg sitter og leser gjennom besvarelsene mine Endret 7. juni 2017 av BlandaDrops
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Skjønner deg venter på karakter fra en eksamen nå, og har en eksamen på fredag men er mer opptatt av å bli ferdig og få ferie enn å lese kan ikke bare sensuren og ferien komme så jeg kan slappe av...... Anonymkode: cec28...d69
Gjest BlandaDrops Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg venter på karakter fra en eksamen nå, og har en eksamen på fredag men er mer opptatt av å bli ferdig og få ferie enn å lese kan ikke bare sensuren og ferien komme så jeg kan slappe av...... Anonymkode: cec28...d69 Så sykt nervepirrende å trykke F5 inne på studentweb flere ganger daglig... Uff Du må ha masse lykke til på fredag forresten. Endret 7. juni 2017 av BlandaDrops
Siri_H Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Makuler besvarelsene dine, det er ingenting du får gjort mer med det nå likevel. Min erfaring er at man tenker mye på det i begynnelsen, rett etter eksamen er levert. Så "glemmer" man det litt før man plutselig kommer på at det er sensurtid. Jeg venter på sensuren på masteroppgaven nå. 12 ukers sensur er leeeeenge å vente, så jeg håper på å glemme det i løpet av sommeren slik at jeg ikke trenger å lure sånn
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, Siri_H skrev: Makuler besvarelsene dine, det er ingenting du får gjort mer med det nå likevel. Min erfaring er at man tenker mye på det i begynnelsen, rett etter eksamen er levert. Så "glemmer" man det litt før man plutselig kommer på at det er sensurtid. Jeg venter på sensuren på masteroppgaven nå. 12 ukers sensur er leeeeenge å vente, så jeg håper på å glemme det i løpet av sommeren slik at jeg ikke trenger å lure sånn Samme her. Var litt som TS førsteåret, mens nå er jeg sånn at jeg plutselig en dag leser på facebookgruppa at sensuren har kommet. Karakteren blir jo den samme og det er ikke så mye å gjøre med uansett. Anonymkode: eb93e...3ce
Gjest BlandaDrops Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Var litt som TS førsteåret, mens nå er jeg sånn at jeg plutselig en dag leser på facebookgruppa at sensuren har kommet. Karakteren blir jo den samme og det er ikke så mye å gjøre med uansett. Anonymkode: eb93e...3ce Jeg er håpløs, jeg er ikke førsteårsstudent heller Driver med videreutdanning. Endret 8. juni 2017 av BlandaDrops
Gjest BlandaDrops Skrevet 12. juni 2017 #7 Skrevet 12. juni 2017 En eksamen sensurert og to igjen. Fikk D, den neste kommer til å gå langt bedre mens jeg gruer meg til den siste foreligger... Har skikkelig guffen følelse angående den siste...
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 Jeg venter enda håper på å få den første igjen på fredag, og den er det enda over to uker til fristen. Men nå er det i alle fall ferie Anonymkode: cec28...d69
Cavia Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 Jeg kjenner på det samme nå. Jeg vet at jeg ikke kan få gjort noe med nå, men allikevel popper tanken inn i hodet mitt hele tiden. Jeg vet at det er anonym sensur, men allikevel er jeg litt flau over noen av feilene jeg vet jeg har gjort. Tror ikke jeg stryker. Så det er ikke nødvendigvis en rasjonell greie som jeg klarer å skru av ved å tenke rasjonelt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #10 Skrevet 13. juni 2017 Er det ikke normalt tre uker før sensur? *Nå har det gått over tia..* Anonymkode: 01370...715
Cavia Skrevet 13. juni 2017 #11 Skrevet 13. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke normalt tre uker før sensur? *Nå har det gått over tia..* Anonymkode: 01370...715 Jo tre uker er fristen for høgskoler og universiteter. 1
Kara W Skrevet 13. juni 2017 #12 Skrevet 13. juni 2017 Imorgen er det tre uker siden eksamen, og sensuren pleier å komme rundt da på min skole, men fristen er fire uker, så mulig jeg må vente en uke til! De sender heldigvis ut mail når den kommer, så jeg slipper å stadig logge meg inn for å sjekke. Jeg har også kjøpt nye pensumbøker som jeg bruker til å distrahere meg med, men jeg klarer aldri å slippe et fag helt før jeg har fått eksamensresultatet. Men slutt å les på besvarelsen din, det hjelper ihvertfall ikke! Jeg har spart på den i tilfelle jeg ønsker å klage, men den ligger bortgjemt nederst i en bunke så jeg ikke ser den.
Gjest BlandaDrops Skrevet 13. juni 2017 #13 Skrevet 13. juni 2017 3 timer siden, Cavia skrev: Jeg kjenner på det samme nå. Jeg vet at jeg ikke kan få gjort noe med nå, men allikevel popper tanken inn i hodet mitt hele tiden. Jeg vet at det er anonym sensur, men allikevel er jeg litt flau over noen av feilene jeg vet jeg har gjort. Tror ikke jeg stryker. Så det er ikke nødvendigvis en rasjonell greie som jeg klarer å skru av ved å tenke rasjonelt. Jeg også, uff bekymret meg skikkelig for at jeg må ta den om igjen Ekkel følelse... 3 timer siden, Kara W skrev: Imorgen er det tre uker siden eksamen, og sensuren pleier å komme rundt da på min skole, men fristen er fire uker, så mulig jeg må vente en uke til! De sender heldigvis ut mail når den kommer, så jeg slipper å stadig logge meg inn for å sjekke. Jeg har også kjøpt nye pensumbøker som jeg bruker til å distrahere meg med, men jeg klarer aldri å slippe et fag helt før jeg har fått eksamensresultatet. Men slutt å les på besvarelsen din, det hjelper ihvertfall ikke! Jeg har spart på den i tilfelle jeg ønsker å klage, men den ligger bortgjemt nederst i en bunke så jeg ikke ser den. Jeg burde ha brent den, men klarer det ikke Jeg ser kun de graverende drittfeilene og manglene i oppgaven og glemmer alltid at det er pensum tilstede i oppgaven også. Noe svært sentralt pensum er tilstedeværende tross alt... Kjære Gud !
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #14 Skrevet 13. juni 2017 3 timer siden, Cavia skrev: Jeg kjenner på det samme nå. Jeg vet at jeg ikke kan få gjort noe med nå, men allikevel popper tanken inn i hodet mitt hele tiden. Jeg vet at det er anonym sensur, men allikevel er jeg litt flau over noen av feilene jeg vet jeg har gjort. Tror ikke jeg stryker. Så det er ikke nødvendigvis en rasjonell greie som jeg klarer å skru av ved å tenke rasjonelt. Haha, det blir jeg også når jeg vet at jeg har gjort feil. Anonymkode: 06edf...222
Gjest BlandaDrops Skrevet 2. juli 2017 #15 Skrevet 2. juli 2017 Tenkte å oppdatere en siste gang, D-D-C Vel kunne ha vært verre
Gjest BlandaDrops Skrevet 2. juli 2017 #16 Skrevet 2. juli 2017 På 13.06.2017 den 20.16, Cavia skrev: Jeg kjenner på det samme nå. Jeg vet at jeg ikke kan få gjort noe med nå, men allikevel popper tanken inn i hodet mitt hele tiden. Jeg vet at det er anonym sensur, men allikevel er jeg litt flau over noen av feilene jeg vet jeg har gjort. Tror ikke jeg stryker. Så det er ikke nødvendigvis en rasjonell greie som jeg klarer å skru av ved å tenke rasjonelt. Hvordan gikk det ?
Cavia Skrevet 2. juli 2017 #17 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, BlandaDrops skrev: Hvordan gikk det ? Jeg fikk C, helt greit egentlig. Nå slipper jeg ihvertfall å tenke på det lenger, og kan ta sommeren på ordentlig
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juli 2017 #18 Skrevet 2. juli 2017 På 6/13/2017 den 23.53, BlandaDrops skrev: Jeg også, uff bekymret meg skikkelig for at jeg må ta den om igjen Ekkel følelse... Jeg burde ha brent den, men klarer det ikke Jeg ser kun de graverende drittfeilene og manglene i oppgaven og glemmer alltid at det er pensum tilstede i oppgaven også. Noe svært sentralt pensum er tilstedeværende tross alt... Kjære Gud ! Jeg vet ikke helt om jeg trøster nå. Men når jeg forventet det verste,ble karakterene best. Hver gang! Å vente sånn er pyton :-)
Gjest chisandra Skrevet 2. juli 2017 #19 Skrevet 2. juli 2017 6 minutter siden, BlandaDrops skrev: Tenkte å oppdatere en siste gang, D-D-C Vel kunne ha vært verre Så godt! Da kan du ta ferie
Kara W Skrevet 2. juli 2017 #20 Skrevet 2. juli 2017 Det er gått 5,5 uker siden eksamen uten det minste pip! Har hatt så mye å gjøre i det siste at jeg faktisk har glemt bort å sjekke, men nå begynte jeg jo å tenke på det igjen. Har sendt mail til både veileder og eksamenskontoret, og håper på svare på mandag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå