Gjest Mortifica Skrevet 5. januar 2005 #21 Del Skrevet 5. januar 2005 Omskjæring er kulere og bedre. Menn fra land der omskjæring står sterkt er mer sexy enn slappe,møkkete norske menn. akkurat ja. Og hvilke land snakker du om da gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2005 #22 Del Skrevet 5. januar 2005 Min forrige samboer var omskjært (av medisinske grunner), min nåværende er ikke. I utgangspunktet så kjenner ikke jeg noen forskjell, men.... Han som er omskjært holdt ut lenge. Og da mener jeg lenge. De siste årene så hadde han noen ganger problemer med å få orgasme når vi hadde samleie. Og jeg klarte kun en gang på mange år å suge ham til orgasme. Nåværende holder lenge nok og jeg har endelig fått gleden av å gi oralsex til det går for ham. I utgangspunktet så er jeg i mot omskjæring så lenge det ikke er medisinske grunner for det. Har nemlig sett på nært hold når et slikt inngrep får komplikasjoner. Og alle inngrep innebærer en viss risiko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #23 Del Skrevet 5. januar 2005 Sterke meninger hører jeg Det er helt feil at omskjæring BARE skjer av religiøse grunner. I USA blir det gjort fordi en kjent lege en gang mente at det var det mest hygieniske. Men USA har trappet ned på omskjæringen de siste tiårene, har jeg hørt... Selv har jeg prøvd begge deler, og har egentlig ingen spesielle preferanser. Omskjærte peniser er alltid rene, men jeg vil ikke kalle forhud primitivt eller harry. Den omskjærte mannen jeg har vært borti har faktisk ikke holdt ut lenger enn andre heller. Naturen har skapt menn akkurat sånn som de er ment til å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 32 Skrevet 5. januar 2005 #24 Del Skrevet 5. januar 2005 Han som er omskjært holdt ut lenge. Og da mener jeg lenge. De siste årene så hadde han noen ganger problemer med å få orgasme når vi hadde samleie. Og jeg klarte kun en gang på mange år å suge ham til orgasme. Årsak... nedsatt følsomhet i penis fordi den blir herdet ved at penishodet er i direkte berøring med truser, bukser, fingre osv. Resultatet av omskjøring av mannens penis kan altså medføre mindre følsomhet hos mannen. Vil dere virkelig at kjæresten deres skal føle mindre glede ved sex jenter, eller at eventuelle sønner dere måtte få skal oppleve dette? Sier ikke nå at dette gjelder alle, men det kan bli konsekvensen ved omskjæring, og dermed innebærer dette inngrep en risiko. Tipper det er en del jenter som egoistisk nok til å si at de ønsker omskjøring ene og alene fordi dette kan bety at mannen holder ut lenger, og blåser i konsekvensene.... men det håper jeg er unntakene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 32 Skrevet 5. januar 2005 #25 Del Skrevet 5. januar 2005 Han som er omskjært holdt ut lenge. Og da mener jeg lenge. De siste årene så hadde han noen ganger problemer med å få orgasme når vi hadde samleie. Og jeg klarte kun en gang på mange år å suge ham til orgasme. Årsak... nedsatt følsomhet i penis fordi den blir herdet ved at penishodet er i direkte berøring med truser, bukser, fingre osv. Resultatet av omskjøring av mannens penis kan altså medføre mindre følsomhet hos mannen. Vil dere virkelig at kjæresten deres skal føle mindre glede ved sex jenter, eller at eventuelle sønner dere måtte få skal oppleve dette? Sier ikke nå at dette gjelder alle, men det kan bli konsekvensen ved omskjæring, og dermed innebærer dette inngrep en risiko. Tipper det er en del jenter som egoistisk nok til å si at de ønsker omskjøring ene og alene fordi dette kan bety at mannen holder ut lenger, og blåser i konsekvensene.... men det håper jeg er unntakene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 32 Skrevet 5. januar 2005 #26 Del Skrevet 5. januar 2005 Han som er omskjært holdt ut lenge. Og da mener jeg lenge. De siste årene så hadde han noen ganger problemer med å få orgasme når vi hadde samleie. Og jeg klarte kun en gang på mange år å suge ham til orgasme. Årsak... nedsatt følsomhet i penis fordi den blir herdet ved at penishodet er i direkte berøring med truser, bukser, fingre osv. Resultatet av omskjøring av mannens penis kan altså medføre mindre følsomhet hos mannen. Vil dere virkelig at kjæresten deres skal føle mindre glede ved sex jenter, eller at eventuelle sønner dere måtte få skal oppleve dette? Sier ikke nå at dette gjelder alle, men det kan bli konsekvensen ved omskjæring, og dermed innebærer dette inngrep en risiko. Tipper det er en del jenter som egoistisk nok til å si at de ønsker omskjøring ene og alene fordi dette kan bety at mannen holder ut lenger, og blåser i konsekvensene.... men det håper jeg er unntakene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2005 #27 Del Skrevet 5. januar 2005 I utgangspunktet så er jeg i mot omskjæring så lenge det ikke er medisinske grunner for det. Har nemlig sett på nært hold når et slikt inngrep får komplikasjoner. Og alle inngrep innebærer en viss risiko. Til mann 32... Synes faren for komplikasjoner også er vel så viktig å få fram. Man innbiller seg at siden det er et lite inngrep så går alt greit, men sånn er det ikke alltid. Resultatet av omskjøring av mannens penis kan altså medføre mindre følsomhet hos mannen. Vil dere virkelig at kjæresten deres skal føle mindre glede ved sex jenter, eller at eventuelle sønner dere måtte få skal oppleve dette? Sier ikke nå at dette gjelder alle, men det kan bli konsekvensen ved omskjæring, og dermed innebærer dette inngrep en risiko. Tipper det er en del jenter som egoistisk nok til å si at de ønsker omskjøring ene og alene fordi dette kan bety at mannen holder ut lenger, og blåser i konsekvensene.... men det håper jeg er unntakene her. Egoistiske mennesker finner du over alt. Og da jeg snakket om å holde lenge så mente jeg egentlig for lenge, for ofte. Liker sex, men ikke i evigheter. Blir både lei og sår. Og noe av hensikten er jo tilfredstillelse for begge parter. Nå er det noen ganger nødvendig å foreta omskjæring pga for trang forhud, men man trenger faktisk ikke å fjerne all forhuden, men kun lage et snitt. Og det å si at det er mer renslig uten enn med forhud synes jeg er å dra det for langt. Har noen hørt om å vaske seg? Vi jenter har da en del hudfolder der nede selv og vi klarer da å holde det rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #28 Del Skrevet 5. januar 2005 I statene er det jo blitt en motegreie dette med omskjæring.... I tillegg vil onde tunger ha det til at amerikanerne gjerne vil dekke over en måling som ble gjort en tid tilbake, der de kom veldig dårlig ut av det sammenlignet med sine naboland... en omskjært penis ser større ut. Selvsagt er det et synsbedrag, men øyet oppfatter den som større, sies det. Det ser tøft ut og er nok mer hygienisk, men at det seksuelt skal være en fordel... ææææh... Men smaken er som baken... er fornøyd med min jeg... både baken, smaken og den som ikke er omskjært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #29 Del Skrevet 5. januar 2005 De amerikanske mennene jeg har sett nakne i USA tar seg mange ganger bedre ut enn de norske med slappe tisser med foldete hengehud. Det er som om de norskle ser ut som pensjonister der nede fordi de ikke har omskjært seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #30 Del Skrevet 5. januar 2005 Får håpe du finner en spm er omskjært da! Smaken er som baken vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #31 Del Skrevet 6. januar 2005 Omskjering gjøres også gutter/menn som har trang forhud. Det ble/blir(?) også gjordt av hygieniske årsaker i andre land, dvs lettere å holde ren.. (men dette vet jeg ikke så mye om da :oops: ) Men det er ikke så værst med omskjært penis altså har hatt en sånn en i 2,5 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 6. januar 2005 #32 Del Skrevet 6. januar 2005 De amerikanske mennene jeg har sett nakne i USA tar seg mange ganger bedre ut enn de norske med slappe tisser med foldete hengehud. Det er som om de norskle ser ut som pensjonister der nede fordi de ikke har omskjært seg. Sånt er så utrolig stygt å si! Hvordan hadde du følt deg hvis folk rakket ned på musa di, hæ? Noen folk eier ikke oppdragelse :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå