AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Jeg skal ha muntlig eksamen og får ha med et ark med stikkord. Sensorene skal også få hver sin liste med mine stikkord... Men nå ble jeg plutselig litt forvirra for hva et stikkord er? er det bare ett ord? eller kan det være en liten setning? eks: ett ord: syn - setning: syn fra samfunnet. Læreren så det kunne være ord som hører sammen, uten å utdype eller vise eksempler. Vil ikke risikere å bli tatt fra meg stikkords arket hvis det ikke er riktig... Hva tenker dere er et stikkord? Anonymkode: c6f61...181
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha muntlig eksamen og får ha med et ark med stikkord. Sensorene skal også få hver sin liste med mine stikkord... Men nå ble jeg plutselig litt forvirra for hva et stikkord er? er det bare ett ord? eller kan det være en liten setning? eks: ett ord: syn - setning: syn fra samfunnet. Læreren så det kunne være ord som hører sammen, uten å utdype eller vise eksempler. Vil ikke risikere å bli tatt fra meg stikkords arket hvis det ikke er riktig... Hva tenker dere er et stikkord? Anonymkode: c6f61...181 Stikkord er ord, ikke setninger. Ord, emneknagger, som får deg til å huske resten av det aktuelle pensum. Anonymkode: 6d1ca...18a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Husk at du kan slå sammen ord da. Syn fra samfunnet kan du jo forklare med ett ord. Anonymkode: 3758b...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå