Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har eksamen i morgen og skulle ha printet ut noen ark, men har ikke printer og vet ikke om jeg rekker å gjøre det på skolen før eksamen begynner. Er det noen som vet om noe sted hvor man kan låne en printer? Liksom bare printe ut et par ark gratis?

I Trondheim om det har noe å si

Anonymkode: 41121...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Nav, de bryr seg ikke med hva man printer ut. 

Anonymkode: 6c46d...99e

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk biblioteket :) Noen bibliotek skal ha noen kroner for det, men i min erfaring er de ikke så nøye på det om det kun er et par ark.

Anonymkode: 35bb8...42e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nav, de bryr seg ikke med hva man printer ut. 

Anonymkode: 6c46d...99e

De har blitt veldig vanskelige på det etter at de begynte med hele den der nye greia hvor alle skal ordne alt selv. Skal vite hva du gjør på pc'ene og står å passer på som hauker. Mulig det varierer fra kontor til kontor da. Men nav er vel uansett stengt nå.

Anonymkode: 35bb8...42e

Skrevet

Ville sjekket biblioteket. Evt. dra på skolen før eksamen i ekstra god tid slik at du får skrevet ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Biblioteket gjør sånn for deg. Der jeg bor koster det en krone arket eller noe sånn. 

Anonymkode: 49a0d...8cd

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har eksamen i morgen og skulle ha printet ut noen ark, men har ikke printer og vet ikke om jeg rekker å gjøre det på skolen før eksamen begynner. Er det noen som vet om noe sted hvor man kan låne en printer? Liksom bare printe ut et par ark gratis?

I Trondheim om det har noe å si

Anonymkode: 41121...cd5

Ta innholdet med degmpå en minnepinn og print ut på nærmeste bibliotiek. Eller undersøkmom du har Alllkopi i nærheten. Eller besøk en venn..... eller ring mamma. 

Anonymkode: fd681...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...