Gjest Cocosa Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Jeg sliter med å finne klær som er flatterende! Men det verste er at uansett hvilken bukse jeg finner, så får jeg vondt i magen! For at den skal sitte, må den være stram i livet, men da får jeg press på magen og blir oppblåst. Og så får jeg stygge valker. Selv om jeg har litt ekstra, må jeg ha valker? Eller finnes det en bukse som passer for meg et sted?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Hovedløsningen ville vell vært å endre på kroppen. Brukte å plages med det samme selv, gikk ned 10 kg og da ble det mye lettere å finne bukser. Jeg er veldig glad i klær men det var alltid så vanskelig å finne riktig bukse. På den tid brukte jeg derimot ofte bukser fra Floyd, de har noen bukser med høyt liv som er veldig behagelig. Kvaliteten er ikke så veldig bra derimot, etter 10+ vask så blir de ganske falmede i fargen. Ellers ville jeg gått for bukser med høyt liv. Jeans syns jeg fortsatt er litt vanskelig da jeg har store lår, og når de passer rundt lårene blir de altfor store over anklene (skinny jeans til og med) for eksempel. Men høyt liv som sagt slår aldri feil. Anonymkode: 5c9ab...ce7
skruf Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Levis har en serie som heter Levis demi curve og Levis bold curve. Kanskje du kunne teste ut de? Jeg tror bold curve er for de med litt ekstra på kroppen. Prinsippet bak tror jeg er at det er samme buksemodellen, men de er tilpasset de ulike kroppsfasongene. Carlings fører Levis iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå