Gå til innhold

Svart og rød brudekjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere tenkt om dere var i et bryllup der bruden har en svart brudekjole med røde detaljer? Ville dere lagt noe i det eller bare tenkt at bruden synes denne kjolen var fin? :) 

Anonymkode: fbb22...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett sort brudekjole på Say yes to the dress, og det var skikkelig stilig. Så jeg hadde vel tenkt at denne bruden er tøff som velger noe utradisjonelt ☺

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt: Så flott at bruden tør å være så original. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenkt at hun likte den. :vetikke: 

Jeg har lært på KG at rødt i bryllup betyr at du har hatt sex med brudgommen, så hvis du prøver å late som noe annet bør du kanskje gå for en annen farge. :ler: 

Jeg hadde forresten rød brudekjole. Tim Burton-fan.

Endret av Cathrine88
  • Liker 3
Skrevet

I fare for å bli halshogd: Jeg syns dessverre det er litt harry :( Men, om bruden har lyst på svart og rød brudekjole, så har vel min mening null betydning? Go for it!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Vera skrev:

I fare for å bli halshogd: Jeg syns dessverre det er litt harry :( Men, om bruden har lyst på svart og rød brudekjole, så har vel min mening null betydning? Go for it!

Hva er det du synes er harry med det? :) 

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg var i et bryllup der bruden hadde rød og hvit brudekjole. Den var kjempefin og bruden fikk mange gode tilbakemeldinger :)

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville dere tenkt om dere var i et bryllup der bruden har en svart brudekjole med røde detaljer? Ville dere lagt noe i det eller bare tenkt at bruden synes denne kjolen var fin? :) 

Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt over det. Bruden velger den kjolen som passer henne og hennes personlighet. Det eneste jeg hadde tenkt, er hvor fin hun er :) 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du synes er harry med det? :) 

Nei..jeg vet ikke,  jeg har kanskje vært litt uheldig med dem jeg har sett i den type brudekjole? Men det er mulig jeg tar helt feil, for når alt kommer til alt så skal det litt guts til å bære noe som ikke er heeeelt tradisjonelt, spesielt som brud..så egentlig er det bare jeg som er fordomsfull :P Og veldig tradisjonell?? 

Jeg er sikker på at du blir nydelig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg får også utrolig harryassosiasjoner. Regner liksom med at bruden fisker fram tobakkspakka og ruller seg en rullings utenfor kirka! 

Anonymkode: 60ee9...749

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at dette er en interessant dame! Ikke en superkjedelig tretten-på-dusinet-dame som synes bryllupet er viktigere enn ekteskapet....

Anonymkode: 4507c...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...