Gå til innhold

grrrrr... får ikke sove

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Og nå skal jeg på jobb om 3,5 time.. da er det hvertfall nytteløst prøve sove.. :( jeg har bestemt meg for å døgne.. ta en lang lang lang dusj, spise en solid frokost og begynne jobbe nå sånn at jeg kan gå tidligere... men hvordan skal jeg overleve uten søvn til ikveld nåda..sånn at jeg får snudd døgnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meya84

vet du, det problemet har jeg og... har ikke sovet et sekund i natt, og er fortsatt våken :-(

Skal ikke på jobb jeg da.. men får jeg ikke sove blir jeg syk..å det er vel ikke noe bedre det kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

aaaaaaaaaaaaa... jeg tror jeg dør snart.. jeg kastet opp 3 ggr når jeg kom på jobb, så jeg måtte jo bare gå hjem igjen. og klokken er bare 1300 enda.. :(

Ja, det er bra vi er flere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med å få sove i går kveld sjøl jeg, men det er fordi jeg har sløvet hele jula og var veldig utsovet og hadde snudd døgnet litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være døgnrytmen generelt ja. Mange som har snudd den på hodet. Selv tror jeg kanskje jeg har vært våken i natt pga nyttårsaften.. Festet til 06:00.. La meg tidlig samme kvelden, og sov rimelig lenge.. Kanskje for uthvilt? Neppe i kveld ihvertfall..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser også på at jeg kommer på rett kjøl igjen i kveld. Skal på trening og var våken klokka fem i dag tidlig - OG fikk ikke sove i går kveld, så i kveld blir det nok natta fort ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la meg tidlig men fikk ikke sove i natt nei. Kjenner øyelokkene tynge, og trenger snart enda en kopp kaffe. Skal ut med en veninne i kveld (hun reiser fra landet på onsdag, så det er nå jeg har sjansen til å få sett henne), så jeg lurer på om jeg ikke må feige ut og sove litt på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb. Ikke så lurt for å få snudd døgnet, men det må vel gå på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg holder fremdeles ut! :ler:

Middagslur skal visstnok være sunt om man kun sover 20 min.

Det skal visst hjelpe med følgende :

Trekk pusten dypt , hold mens du teller til 5 - pust rolig ut. Gjenta dette til du føler deg avslappet.

Jeg kunne foreslått telle sauer, men jeg får for meg et sånt bilde av sauene..

.......og brått løper de så innmari fort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
og ikke få sove er en ensom ting!

Det er riktig.

Godt å ha en god bok å falle tilbake på.

I går kveld la jeg meg ca 24.00 - leste til ca 01.30 -

ble trøtt og skrudde av lyset.... og ble liggende våken.

Etter ti minutter var det bare å lese videre. Ca kl 03

sovnet jeg.

Normalt klarer jeg bare å lese en bok i 5-10 minutter

før jeg sovner og jeg legger meg ca 23.30 Det værste

er at jeg ikke er noe spesielt trøtt etter å bare ha sovet

fire timer i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...