AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Hei Jeg er ansvarlig for lunsj på arbeidsplassen min, og lurer litt på hvordan dere som jobber i bedrifter med 25/30 ansatte løser dette. Vi har ikke kantine, kun ett kjøkken, og ett lunsjrom. Jeg handler inn lunsj, og setter fram på lunsjrommet. Utfordringen har blitt at vi har doblet ansatte siden jeg begynte, og folk spiser hele dagen, både frokost, lunsj og ettermiddagsmat. dette resulterer i gris og rot. Har dere noen tips til hvordan vi kan løse dette? Hvordan fungerer det hos dere? Anonymkode: 4f32f...7c5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Alle rydder etter seg selv. Gjøres ikke dette blir lunsjen kuttet ut til alle har forstått det. Det gjelder kun noen få som ødelegger for alle, men de tar poenget. Har også hengt opp ordensregler alle skal følge. Anonymkode: c6740...f88 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Alle rydder etter seg selv (men dette har vist seg å være vanskelig for mange...) Man kan også dele inn jobben i "avdelinger" (jeg jobber i matbutikk. Avdelinger: ferskvare - gulvet - kassa) også rullerer man på hvem som har ansvaret for å rydde.(og hande inn mat) da har hver avdeling ansvaret i en uke... Ordensregler er fint å henge opp Anonymkode: 6b47f...a4d 1
Jens Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle rydder etter seg selv (men dette har vist seg å være vanskelig for mange...) Man kan også dele inn jobben i "avdelinger" (jeg jobber i matbutikk. Avdelinger: ferskvare - gulvet - kassa) også rullerer man på hvem som har ansvaret for å rydde.(og hande inn mat) da har hver avdeling ansvaret i en uke... Ordensregler er fint å henge opp Anonymkode: 6b47f...a4d Det var veldig smart!! 1
Mr. Kilmister Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle rydder etter seg selv. Gjøres ikke dette blir lunsjen kuttet ut til alle har forstått det. Det gjelder kun noen få som ødelegger for alle, men de tar poenget. Har også hengt opp ordensregler alle skal følge. Anonymkode: c6740...f88 Dette...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Alle rydder etter seg selv hos oss etter vi hengte plakat på kjøkkenet med Rydd opp etter deg mora di jobber ikke her! Hadde også et bilde vi fant på google av en streng dame på plakaten, hehe! Anonymkode: 2aed0...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå