Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal begynne på Sonans i Trondheim nå til høsten og jeg lurer på om det er noen som vet om det er arrangeres fadderuke for Sonansstudenter?

Anonymkode: 800b9...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg går litt off-topic og spør om du/noen andre vet når det er eksamen, hva slags oppgaver det er (typisk skriftlig eksamen eller bachelor/særoppgave/master...?) Når på året er det, og er det vanlig at man har en korrekturleser? Så kan jeg kanskje ta en sånn oppgave en gang :) Har hjulpet flere, men aldri på Sonans

Endret av Millimani
Gjest BlandaDrops
Skrevet

Fadderuke på videregående hmm...
Det har jeg faktisk aldri hørt om.

AnonymBruker
Skrevet

Fadderuke på en vidergående skole er vel ikke vanlig gitt.

Anonymkode: af5a2...11c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, finnes ikke fadderuke på Sonans 🙈 

Begynner på Sonans i Trondheim til høsten jeg også! 😃👌🏼

Anonymkode: 9b377...5a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke en student. Du blir en privatist. Det er en forskjell. 

Fadderuker skjer heller ikke på privatistskoler. 

Anonymkode: 3e543...68b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Millimani skrev:

Jeg går litt off-topic og spør om du/noen andre vet når det er eksamen, hva slags oppgaver det er (typisk skriftlig eksamen eller bachelor/særoppgave/master...?) Når på året er det, og er det vanlig at man har en korrekturleser? Så kan jeg kanskje ta en sånn oppgave en gang :) Har hjulpet flere, men aldri på Sonans

Det er ikke eksamen på Sonans. Sonans har kun undervisning som skal forberede de som går der til privatisteksamen, som er muntlig eksamen eller skoleeksamen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre her sier: Du blir ikke student av å være privatist, og det blir ikke arrangert fadderuke. Det er egentlig et ganske usosialt opplegg, hele greia. Folk møter opp til timene, men etterpå går de liksom hver til sitt. 

Anonymkode: 00b7e...c75

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke student når du tar opp vgs-fag. Du er privatist. Fadderuke er for 1-års studenter, så hvorfor skulle det arrangeres fadderuke for noen som ikke er student? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må bare skyte inn at da jeg gikk på Sonans for vel 9 år siden hadde de et IT-studium på bachelornivå så ts er ikke helt ute og kjøre. Vet ikke helt hvordan det er i dag men.

Anonymkode: 5541f...92d

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare skyte inn at da jeg gikk på Sonans for vel 9 år siden hadde de et IT-studium på bachelornivå så ts er ikke helt ute og kjøre. Vet ikke helt hvordan det er i dag men.

Anonymkode: 5541f...92d

Det spiller vel ingen rolle hva som var tilbudet for 9 år siden. TS spør jo etter hvordan forholdene er per dags dato. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...