AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Jeg kjenner en mann. Vi har kjent hverandre i 10 år- altså fra da vi var veldig unge. Det har alltid vært en romantisk relasjon mellom oss, men grunnet personlige årsaker ble det aldri noe seriøst mellom oss. De personlige årsakene gjelder min tidligere frykt for relasjoner, og dette førte til at jeg ikke turte å møte/snakke med han dersom det ble for seriøst. Hadde mange avtaler, men jeg fant alltid en ny unnskydning. Dette har foregått over en tidsperiode på tilsammen 7 (!!) år, fram til 2013. De siste årene har vi vært i vært vårt forhold. I denne perioden har vi ikke hatt noe kontakt. Inntil nå nylig! Jeg la merke til at han var blitt single, og bestemte meg for å adde han på snapchat! Fikk positiv respons på dette, og samtalen gikk bra. Hjertet banker og blodet bruser- nesten som en rus! Problemet er at jeg fortsatt er i et forhold. Og da jeg fortalte om det, sluttet kommunikasjonen. Noen tanker om hvorfor? Og noen tanker om hva som er lurt for meg å gjøre? Det er snakk om "the one that got away", men jeg kan vel ikke leve livet mitt alene selv om jeg ikke fikk mitt livs største kjærlighet? Eller burde jeg slettet han for å unngå unødvendig kontakt, for så å pleie mitt nåværende forhold? Anonymkode: 7e120...5b3
exictence Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Det er lurt av deg å kutte absolutt all kontakt med den gamle flammen så lenge du er i et forhold. Pleie ditt forhold hvis det er der du ønsker å være. Først dersom du er ute av ditt forhold, så kan du kontakte den andre. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en mann. De siste årene har vi vært i vært vårt forhold. I denne perioden har vi ikke hatt noe kontakt. Inntil nå nylig! Jeg la merke til at han var blitt single, og bestemte meg for å adde han på snapchat! Fikk positiv respons på dette, og samtalen gikk bra. Hjertet banker og blodet bruser- nesten som en rus! Problemet er at jeg fortsatt er i et forhold. Og da jeg fortalte om det, sluttet kommunikasjonen. Noen tanker om hvorfor? Og noen tanker om hva som er lurt for meg å gjøre? Anonymkode: 7e120...5b3 Du kan starte med å avslutte et forhold, før du startet et nytt. Anonymkode: ba7b8...909 1
Gjest impressa Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Man oppsøker ikke hjertebank og brusende blod hos en annen når man er i et forhold!
Sykkelkopp Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Du lurer på hvorfor han kuttet kontakt da han fikk vite du er i forhold? Det er fordi han respekterer denne mannen han aldri har møtt, i motsetning til deg. Stakkars mann du er sammen med. Du bruker han til du finner ut om du kan få noen bedre Gå fra han og lev et liv i sølibat. Han fortjener bedre 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Han vil ikke bidra til utroskap eller brudd. Åpenbart. Fornuftig. Så derfor kuttet han kontakten igjen når han fikk vite du hadde kjæreste. Du kan ikke sjonglere flere baller i lufta når du er opptatt vet du. Anonymkode: 2efb6...ef5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 Mennesker som ikke vet hva de bør gjøre i en slik situasjon, er ikke forholdsmateriale. Pass på at han andre fyren får se at du ikke vet hva du skal gjøre i en slik setting, i og med at det kan få han til å tenke at du ikke er noe å være i et forhold med. Ps. Du vet jo hva du bør gjøre? 1. Ingen kontakt med flammen før du avslutter det du har. Anonymkode: e9931...d30
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 TS. angrep, angrep, angrep. Burde egentlig ha forstått at det ville bli resultatet av å poste noe på KG. Har kun snakket med en fyr - vennskapelig - for å høre hvordan livet hans har utviklet seg. Som sagt; vi har kjent hverandre i over 10 år. Mener det blir feil å si at jeg ikke er en forholdstype pga dette. Men kanskje har du rett; har selv aldri sett på meg selv som en forholdstype heller, men dette at helt andre årsaker. Etterspurte svar på hva jeg burde gjøre. Alternativt a) slette han og forklare situasjonen b) slette han uten å si noe mer c) ) dumpe typen osv, men ikke D) brenne ensom i helvette i all evighet fordi jeg under meg over mine egne følelser og responser... Anonymkode: 7e120...5b3
Ulla Ullsokk Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. angrep, angrep, angrep. Burde egentlig ha forstått at det ville bli resultatet av å poste noe på KG. Har kun snakket med en fyr - vennskapelig - for å høre hvordan livet hans har utviklet seg. Som sagt; vi har kjent hverandre i over 10 år. Mener det blir feil å si at jeg ikke er en forholdstype pga dette. Men kanskje har du rett; har selv aldri sett på meg selv som en forholdstype heller, men dette at helt andre årsaker. Etterspurte svar på hva jeg burde gjøre. Alternativt a) slette han og forklare situasjonen b) slette han uten å si noe mer c) ) dumpe typen osv, men ikke D) brenne ensom i helvette i all evighet fordi jeg under meg over mine egne følelser og responser... Anonymkode: 7e120...5b3 Hvis det er "the one that got away" så bør du vurdere å gå ut av forholdet du er i. Nå høres det litt ut sm du er sammen med han fordi du ikke fikk den gamle flammen. Da kommer du til å lure hele livet. HVA HVIS...? Den eneste som har fasiten på dette er deg. Vær ærlig med deg selv om hvem av dem du føler sterkest for. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. angrep, angrep, angrep. Burde egentlig ha forstått at det ville bli resultatet av å poste noe på KG. Har kun snakket med en fyr - vennskapelig - for å høre hvordan livet hans har utviklet seg. Som sagt; vi har kjent hverandre i over 10 år. Mener det blir feil å si at jeg ikke er en forholdstype pga dette. Men kanskje har du rett; har selv aldri sett på meg selv som en forholdstype heller, men dette at helt andre årsaker. Etterspurte svar på hva jeg burde gjøre. Alternativt a) slette han og forklare situasjonen b) slette han uten å si noe mer c) ) dumpe typen osv, men ikke D) brenne ensom i helvette i all evighet fordi jeg under meg over mine egne følelser og responser... Anonymkode: 7e120...5b3 Er det galt å si at du ikke er forholdstype hvis man ikke vet hva man bør gjøre i slike situasjoner? Jeg vet hvert fall at jeg har mistet interessen for menn som har flørtet med meg mens de har vært i et forhold. Har en gammel flamme som gikk ut av forholdet sitt, men siden han flørtet så mye med meg i måneder på forhånd før han avsluttet det han var i, hadde mitt syn på han endret seg. Men for all del. Det finnes mennesker som er for late til å faktisk se hva folk GJØR, og hva slags handlinger mennesker gjør. For min del hadde jeg fått større respekt hvis han visste hvordan han skulle håndtere slike situasjoner og handlet der etter. ...Nei, du bør ikke slette han og forklare situasjonen - det blir jo som å si at du har følelser for noen andre. Hva tror du typen din synes da? Prøv å oppfør deg som om typen din SÅ deg! Anonymkode: 895ab...737 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå