Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med denne gruppa? 

Den makta admin sitter med, sletter medlemer om noen skriver ett ord som hun tar opp som galt:nei: 

flere som har negative erfaringer med gruppa? 

Anonymkode: 885c6...191

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forresten så er gruppa full at sutreromper som klager over at pengene kommer for seint, for tidlig, de har mindre enn andre uføre +++

buhu liksom..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er de "uføres arena" for noe? :P    

Dette har jeg aldri hørt om før... 

Anonymkode: 3616e...a37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Uføres arena", hva er det? Student kantina på Livets harde skole? :glare:

Anonymkode: 9fe3e...c38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

ja noe ala det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den makta admin sitter med, sletter medlemer om noen skriver ett ord som hun tar opp som galt:nei: 

Hun? Det er flere admins der. Og nei, ingen negative erfaringer med gruppa. Synes det er synd den legges ned. Selvfølgelig troll og annet der som andre steder, men har likt gruppa og opplysningene admin og flere medlemmer har kommet med. 

Anonymkode: cde06...009

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er virkelig på krigsstien siden du ikke fikk svarene du ville ha der inne.. patetisk!

Anonymkode: 7a327...7dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den blir lagt ned, pga et par idoter som går til personangrep på admins flere plasser på nettet, ringer de midt på natten +++

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den blir lagt ned, pga et par idoter som går til personangrep på admins flere plasser på nettet, ringer de midt på natten +++

:frkk: samme hvor tullete grupper og admins er på nett er det virkelig ikke greit med slik personforfølgelse som du beskriver!  Huff, et sted går grensen! 

Anonymkode: f7849...2fe

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er virkelig på krigsstien siden du ikke fikk svarene du ville ha der inne.. patetisk!

Jeg er ikke henne med mange barn altså :) om det var de du siktet til ;) 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lagt ned?! 

Siste jeg fikk med meg var at gruppa var satt som hemmelig, ikke noe om at den skulle legges ned. 

Plutselig var jeg fjerna og aner ikke hvorfor, jeg skriver saklig og krangler ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lagt ned?! 

Siste jeg fikk med meg var at gruppa var satt som hemmelig, ikke noe om at den skulle legges ned. 

Plutselig var jeg fjerna og aner ikke hvorfor, jeg skriver saklig og krangler ikke. 

Ja den blir lagt ned, og forstår Adm veldig godt etter som de nå blir hengt ut, stalka +++

ufattelig trist for mange av oss som har hatt god hjelp av gruppen..

Trist at et par råtne epler kan ødelegge så mye for noe som har hjulpet veldig mange..

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja den blir lagt ned, og forstår Adm veldig godt etter som de nå blir hengt ut, stalka +++

ufattelig trist for mange av oss som har hatt god hjelp av gruppen..

Trist at et par råtne epler kan ødelegge så mye for noe som har hjulpet veldig mange..

Men altså blir alle sletta for så å slette gruppa da? 

Synest det er rart jeg blei sletta for det var ingen grunn til det :( 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du nevne eksempler på hva som blir skrevet som gjør at admin sletter?

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gruppe for uføre åpenbart. Du burde få litt bredere innsikt, uføre har alvorlig sykdom , de aller fleste fysisk , selvom det hos enkelte ikke er synlig på utsiden når du ser de på bilde eller irl på en god time /god dag.
Det er ikke sånn at alle uføre er latsabber og sære liksom-psykisk syke som har gått "LHS" , tvert i mot er det som regel oppegående ståpå-folk som har blitt rammet av sykdom, ofte etter høyskoleutdanning eller mange år i arbeidslivet.

Anonymkode: ea00b...dd5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså blir alle sletta for så å slette gruppa da? 

Synest det er rart jeg blei sletta for det var ingen grunn til det :( 

Innleggene dine her hadde vel vært grunn nok, der du tydeligvis lager hele posten for å sverte admin av gruppa, og i neste post slenger du med medlemmene også. Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt hadde noe behov for å være medlem med slike poster. Men, nå vet kanskje ikke admin hvem du er fra KG til Facebook, så er nok andre grunner til at du ble sletta. Om du ble sletta før det ble offentliggjort at gruppa skulle legges ned så mener de kanskje du opptrådde ufint eller noe da, om det var etterpå så var det vel samtidig med at de sletter javnt og trutt og legger ned gruppa. 

Anonymkode: cde06...009

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Så hvordan gikk det med gruppen? Den er ikke sletta for jeg får opp at jeg ikke er medlem nårr jeg søker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...