AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Pleier det å være så håpløs lang kø? Skal spørre om noe, finner ikke info på nav.no, og det er ventetid på 20 minutter...., så irriterende! Anonymkode: 0e308...9fa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier det å være så håpløs lang kø? Skal spørre om noe, finner ikke info på nav.no, og det er ventetid på 20 minutter...., så irriterende! Anonymkode: 0e308...9fa I det siste har det vært helt håpløst. Og selv om de sier tjue minutter så blir det lenger ventetid... Anonymkode: f3485...a0f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Ventet i 18 min i går, å jeg har vært borti værre Anonymkode: b6267...c46
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Det har blitt håpløs lang kø både på telefon og meldingssystemet deres. For et par uker siden satt jeg i telefonkø i 1-2 timer i telefonkø flere dager i strekk uten å få snakket med noen. Endte opp med å sende melding til slutt. Fikk svar etter 9 dager. Anonymkode: c9fc5...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pleier det å være så håpløs lang kø? Skal spørre om noe, finner ikke info på nav.no, og det er ventetid på 20 minutter...., så irriterende! Anonymkode: 0e308...9fa Ja, dessverre. Jeg står vanligvis i telefonkø i minst 15 minutter. I dag måtte jeg vente over 20 minutter, og ikke fikk jeg svar på det jeg lurte på en gang fordi veilederen min satt i møte.. Så jeg får vel ikke noe svar før fredag (de har 48 timer på seg til å ringe deg tilbake). 🙄 Håpløst at det ikke er noen enklere måte å komme i kontakt med veileder enn å ringe sentralbord, stå i evig lang kø, og deretter ikke få tak i veileder. Tror faktisk veilederen min har vært opptatt alle 5 gangene jeg har ringt NAV! 🙃 Anonymkode: 1cafd...dc7 1
Gjøksuppe Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Tok for meg 30min i telefonkø for et enkelt spørsmål. Personen som svarer forsår ikke hva jeg sier og ber meg ringe i morgen for da er det noen som snakker norsk og har peiling på jobb...
Minlillesky Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Pleier det å være så håpløs lang kø? Skal spørre om noe, finner ikke info på nav.no, og det er ventetid på 20 minutter...., så irriterende! Anonymkode: 0e308...9fa Ja, som oftest. Måtte ringe dem forrige uke, 2 ganger. Begge gangene var det 15 min telefonkø.. Ble lei av å høre "takk for at du venter"..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 Jeg ringte dem i går for å purre på saksbehandleren min, som ikke har gitt lyd fra seg siden februar/mars eller noe deromkring. Da måtte jeg kun vente i 15 minutter. Jeg var såre fornøyd, for tidligere har jeg gitt opp etter nærmere 1 time i telefonkø. Anonymkode: dd32c...834
GulSitron Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Hvis du har en saksbehandler så kan du legge inn et notat på ditt nav hvor du ber saksbehandler ringe deg fordi du har noen spørsmål. Det pleier jeg å gjøre og det tar som regel under et døgn før han ringer meg. Han ringer meg etter kontortid også av og til.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 Ring tidlig på morgenen, med en gang de åpner telefonlinjene inn, når alle andre sover. Da går det langt bedre å ringe alle offentlige kontorer. Anonymkode: 79cf2...79d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 Ventetid på 15min da jeg ringte i morges. Anonymkode: 8f9bc...3de
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Dette er jo pga. omleggingen i begynnelsen av april. Man oppfordres nå enda mer instendig enn tidligere til å sende meldinger via MittNAV. Anonymkode: 6bf05...05c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 Måtte vente en hel time jeg for noen uker siden. Orket ikke vente mer da timen hadde gått Men dagen etter var det et alternativ at de ringte tilbake, så da ringte de opp etter et par timer. Anonymkode: 83f3c...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå