AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #21 Skrevet 9. juni 2017 Hvis det ikke var så attraktivt med utleiedel, tviler jeg på at meglere annonserer det eller at det ikke bygges hus med utleiedel. Prisen på huset vårt ligger hvertfall høyere enn nabohusene uten utleiedel. Anonymkode: 0f1c8...160 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #22 Skrevet 9. juni 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det ikke var så attraktivt med utleiedel, tviler jeg på at meglere annonserer det eller at det ikke bygges hus med utleiedel. Prisen på huset vårt ligger hvertfall høyere enn nabohusene uten utleiedel. Anonymkode: 0f1c8...160 Ja selvsagt er det det. Utleiedel er en kjempefordel Anonymkode: 41562...b93 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #23 Skrevet 9. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Tror det er en del misunnelse ute å går her. Vi leier ut to hybler og har gjort det i mange år. Har aldri hatt noen problemer, og hører aldri noe til de... Anonymkode: 41562...b93 Tror jeg også. Utleie del er en fantastisk mulighet. Etter nedbetalt gjeld tjener man penger på å bo i huset sitt. Med dagens skatteregler er det ufattelig lønnsomt. Anonymkode: 9585f...eab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå