Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Er 36C strl 80B i norsk strl? Bruker 80b jeg forstår dere, men så er jeg usikker på strl på VS. Strl-kartet der viser ikke bikini/BH-strl's :-?
Kaori Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 Tror cup- størrelsen er omtrent den samme i USA som i Norge, det er omkretsen rundt som er annerledes, og det er fordi amerikanske størrelser måles i inch og ikke i cm. De har helt sikkert en egen strl-kalkulator på siden sin hvor du kan måle deg til hvilken omkrets du trenger: http://www2.victoriassecret.com/html/custs...rvc/sizecharts/ Der har de gitt deg svaret på sølvfat, trenger ikke engang å begynne å måle noe, er bare å finne din egen strl på international size, og se hvor stor den er i US size Ser ut som du må ha en 36A. Og da er det kansje litt forskjell på cup-strl likevel. Er ikke helt enkelt det der med forskjellige strl, men nå vet du i alle fall hvilken strl du bruker innen den butikken der da Skal du bestille en bikini?
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 Hei du. Takk for svar. Merkelig, jeg fant ikke den jeg. Men ja, nå er det bikini bestilling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå