Gå til innhold

Når man finner ff ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere menn finner  en pulevenn. Ser dere etter pent  utseende eller  har ikke utseende noe å si?

Anonymkode: d5939...1d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det kun handler om det fysiske, sex, så betyr utseendet alt.

Anonymkode: bb428...5d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når dere menn finner  en pulevenn. Ser dere etter pent  utseende eller  har ikke utseende noe å si?

Anonymkode: d5939...1d1

For min del så har utseende mye å si, men også personligheten. Jeg kunne fint vært venner med en ff og funnet på ting utenom sex også, og da ville selvsagt personligheten spilt en rolle, men hvis vi kun så hverandre for sex og ingenting annet med null kontakt utenom så hadde klart utseende og sexuell kjemi vært viktigst.

Anonymkode: 9cce4...ffa

Skrevet

For meg handler det om det mentale. Den som klarer å tenne meg såpass at jeg kunne tenke meg å gå inn i en slik ordning. Og da handler det om langt mer enn utseende.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg vil tørre å si at seksuelle preferanser er det viktigste ved valg av ff. Utseende inngår i varierende grad i seksuelle preferanser, men for meg blir ikke det avgjørende.

AnonymBruker
Skrevet

Hele pakka er viktig, ser hun dødsbra ut, men er dum som en spade blir det bare en gang...

Anonymkode: 62f9a...485

• Liker 2
Skrevet

Har ikke lyst på sex med noen jeg ikke anser som pene. 

AnonymBruker
Skrevet

utseende har litt å si men ikke alt.

Har hatt noen som ser ut som en 9er/10er men har 0 sans når det kommer til sex.

Foretrekker en som vet hva hun vil og liker. Så helt ærlig så syns jeg ikke utseende troner øverst. Mange punkter som er viktigere.

Anonymkode: c5737...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...