Gå til innhold

Sønnen min så meg og samboeren min ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går natt kom sønnen min på 9 inn på rommet midt i akten, han stoppet litt opp i døren, før han krøp opp i sengen vår. Vi stoppet brått opp med det vi holdt på med. Han satt i sengen å så litt fortumlet ut. Jeg snakket om det han hadde sett, å sa at det er slik voksne gjør når man er glad i hverandre. Han sa ikke så mye, ville at jeg skulle lese for han, noe jeg gjør hver kveld før han legger seg. Han var sulten og slett ikke trøtt, så det endte med at vi alle 3 satt og spiste makaroni kl 4 om natten,😊 Da lo han og tullet mye med oss. Men er redd sønnen min ser annerledes på meg etter dette. Noen som har erfart det samme?

Anonymkode: 30522...4a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var dere naken, hvilken stilling?

Anonymkode: 6939f...2d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg si at du håndterte det veldig bra, jeg opplevde det samme og var kanskjenoen år eldre men min mor stoppet ikke opp for å gå etter å prate med meg og stemningen var klein lenge, ville helst ikke se hun. Men det jeg tenkte på var ikke hva jeg hadde sett, men at jeg synes det var dårlig av hun å ikke komme etter å se til at jeg hadde det bra, for ja, det kan skje og det skjer nok ofte, vi slutter ikke å ha sex selv om vi har barn i huset, men det må snakkes om etterpå eller hvertfall være sikker på at alt er bra. Å nei, tror ikke han ser annerledes på deg, men tror heller ikke han vil glemme det, men han opplevde det i en trygg setting sammen med din samboer med en forklaring om at voksne gjør det for å vise kjærlighet med kjæresten sin. Kanskje det alt i alt gir han et sunt syn på sex når han blir gammel nok til å forstå konseptet? 

Anonymkode: 41880...f10

• Liker 5
Gjest NotNaomi
Skrevet

Syns ikke alltid om å fortelle "om hva de har sett". Foreldrene mine gjorde,og det ble bare pinlig. Med årene også. La noe bare være sier jeg,og slutt med all snakking og forklaring. Ja,det er sikkert "riktig"i manges øyne,men der er ikke alltid! 

Vi skjønner etter hvert og det holder! Må alt hele tiden snakkes om. Nei,Jeg tror ikke sønnen din tok skade av det. Dere spiste mat og hadde det hyggelig. La det bli med det TS. La nå ting være iblant. Alvorlig :-) snakk om unger spør eller om du ser de blir preger. Ellers lå de være. Vær så snill. Plager meg enda at mine foreldre skulle snakke om og forklare alt. Uff!

Gjest NotNaomi
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feiler deg?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, NotNaomi skrev:

Feiler deg?

Det er jo et nytting spørsmål da

Anonymkode: 03ba2...140

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo et nytting spørsmål da

Har du et nyttig svar?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

🙈

Rettet du deg opp "i stram giv akt", nå?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Har du et nyttig svar?

Ja

Gjest NotNaomi
Skrevet

Ja

Ok. Og det vil du holde temmelig eller?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Ok. Og det vil du holde temmelig eller?

Hva mener du med hemmelig?

Skrevet

Til TS.

Din sønn tar ikke noe skade av det, og ser ikke annerledes på deg pga dette. Virker som du forklarte ham godt. 

Og vet du hvor mye han egentlig så og oppfattet?

AnonymBruker
Skrevet

Var det veldig drøyt? var dere kliss naken uten dyne i doggy, eller under dyne i misjonær. det sistnevte ser bare ut som klemming o.l for barn.

Anonymkode: 35ea4...807

Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med hemmelig?

Nei,siden du ikke sier grunnen til hvorfor du spurte.

Gjest NotNaomi
Skrevet
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Til TS.

Din sønn tar ikke noe skade av det, og ser ikke annerledes på deg pga dette. Virker som du forklarte ham godt. 

Og vet du hvor mye han egentlig så og oppfattet?

Nettopp.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, NotNaomi skrev:

Nei,siden du ikke sier grunnen til hvorfor du spurte.

Ingen anelse hva du prater om

Gjest NotNaomi
Skrevet

Ingen anelse hva du prater om

Åh. Neivel.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Åh. Neivel.

:)

Gjest NotNaomi
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå ned på sengen og hadde bena mine oppå skuldrene hans for de som lurer. Ts

Anonymkode: 30522...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...