AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hva er din favorittleppestift, og hvorfor? Selv føler jeg meg fin i Maybelline color sensational matte lipstick, i fargene "touch of spice" og "mesmerizing magenta"😍 Den føles myk på, ser frisk ut og er en fargerik detalj til hverdag og fest Anonymkode: ba3ac...b09
Persephone Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Det kommer veldig ann på hva slags leppestift. Jeg er veldig glad i mørke farger. "Film Noir" fra Mac er en favoritt! Men når det kommer til nude lepper liker jeg Max Faxtor lipfinity i 600. Det er vel den jeg bruker mest. Ikke fordi det er den jeg liker best, men fordi den holder så godt.
LittDiva Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Bruker kun Bite. Sitter veldig bra uten og tørke ut leppene. Bra pigmenter. Minus at har kun funnet den i USA.
Prinsesse788 Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 https://www.iglow.no/thebalm_meet_matte_hughes_charming/?gclid=CjwKEAjwjunJBRDzl6iCpoKS4G0SJACJAx-VrZw2khbCVeTHMS3zgzXm2Eh-4PVBm9ZvNNoNki6YQhoCVp_w_wcB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå