Naken Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Spør for en venn: Hva synes dere om at Lucky Luke har bytta ut sneipen med et strå? Vennen min synes det er veldig irriterende,- at det ikke er den samme Lucky Luke uten sneipen. Noen som har sterke meninger om denne provoserende saken?
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 Ikke sterke meninger, men ellers er jeg enig med kompisen din - sneip er liksom det riktige.
CheapChampagne Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 Har røykeloven tatt Lucky Luke og...? :o
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. januar 2005 #4 Skrevet 3. januar 2005 Har røykeloven tatt Lucky Luke og...? :o Ække det lenge sia da? Mente jeg leste noe om det i en anti-røykekampanje på ungdomsskolen, og der er det ti år siden jeg gikk.
Gjest Daniella_ Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 Jeg syns faktisk det høres bedre ut med et strå :o
Arkana Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Jeg syns faktisk det høres bedre ut med et strå :o Jeg også.
Naken Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2005 Ække det lenge sia da? Mente jeg leste noe om det i en anti-røykekampanje på ungdomsskolen, og der er det ti år siden jeg gikk. Å,- er det så lenge siden?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå