AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Del Skrevet 6. juni 2017 Gjett hvilken bok sitatet er fra, og post et nytt sitat som vi skal gjette "Du maser som et lokomotiv" Anonymkode: bc330...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. juni 2017 #2 Del Skrevet 7. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du maser som et lokomotiv Jeg kjenner det fra "Lasse og Geir", en film av Wam og Vennerød. Men om det finnes i en bok også det vet jeg ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Del Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, stan skrev: Jeg kjenner det fra "Lasse og Geir", en film av Wam og Vennerød. Men om det finnes i en bok også det vet jeg ikke Du har rett Jeg husket feil Har du og andre nye oppgaver? Anonymkode: bc330...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. juni 2017 #4 Del Skrevet 7. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har rett Jeg husket feil Har du og andre nye oppgaver? Anonymkode: bc330...655 Hvem sa "Evig eies kun det tapte"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Del Skrevet 7. juni 2017 Henning Kvitnes ? Anonymkode: 3fe19...f11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 7. juni 2017 #6 Del Skrevet 7. juni 2017 Henrik Ibsen, Brand. NYTT: Enig og tro inntil Dovre faller! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 7. juni 2017 #7 Del Skrevet 7. juni 2017 6 minutter siden, fiole skrev: Henrik Ibsen, Brand. NYTT: Enig og tro inntil Dovre faller! Eidsvoll-eden fra 1814. Så kanskje Karsten Ælnæs? Her er jeg ikke sikker så avventer boksitat før jeg får bekrefta eller avkrefta at det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 7. juni 2017 #8 Del Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, Regn skrev: Eidsvoll-eden fra 1814. Så kanskje Karsten Ælnæs? Her er jeg ikke sikker så avventer boksitat før jeg får bekrefta eller avkrefta at det stemmer. Det var det første du har jeg hadde i tankene. Det andre???? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 7. juni 2017 #9 Del Skrevet 7. juni 2017 6 timer siden, fiole skrev: Det var det første du har jeg hadde i tankene. Det andre???? Det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juni 2017 #10 Del Skrevet 8. juni 2017 9 timer siden, Regn skrev: Det andre? Siden det er snakk om ett sitat, så holder det jo med det første forslaget Har du et nytt sitat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juni 2017 #11 Del Skrevet 8. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Henning Kvitnes ? Anonymkode: 3fe19...f11 Evig eies kun et dårlig rykte tilhører Henning Kvitnes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå