AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Har bakt boller i kveld. Skal brukes til dugnad i barnehagen i morgen. Hva gjør jeg med de for å holde de ferskest mulig? Fryse de ned å ta de opp igjen i morgen tidlig, eller bare ha de i poser til de skal brukes i morgen??🙄🙄 Anonymkode: 04fa6...9d9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bakt boller i kveld. Skal brukes til dugnad i barnehagen i morgen. Hva gjør jeg med de for å holde de ferskest mulig? Fryse de ned å ta de opp igjen i morgen tidlig, eller bare ha de i poser til de skal brukes i morgen??🙄🙄 Anonymkode: 04fa6...9d9 Frys de ned. Skal de serveres med en gang er det lurt å tine de i stekeovnen på cirka 200 grader i ti minutter. Anonymkode: ada26...7a1 1
Arkana Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Ja, frys dem ned. Boller er ferskvare og allerede dagen etter smaker de ikke like godt. 200 grader er forøvrig for varmt for tining. Varmluft 100 grader i 10 min er nok. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå