AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Jeg fikk igår en katt. Men pattene hennes er rosa men hun er ung så de er små men litt stive, ikke runde og store. Hu har gått ute og er usterilisert. Bildene jeg finner er av drektige katter, men hvordan ser pattene ut til en katt som ikke er drektig? Pelsen er grå og litt hvit langhåret. Anonymkode: 3cc6f...635
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Hvor gammel er pus? Anonymkode: 57288...039
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Mitt råd er å ta med pus til dyrlege for en generell helsesjekk. Utekatter kan fort få div. sykdommer, som er verdt å sjekke. I tillegg må hun jo kastreres, så da kan dere snakke om det i samme møte med dyrlegen. Dyrlegen vil nok også sjekke om hun er gravid eller ikke, hvis det er det du lurer på. Deretter kan dere legge en plan for hva som må gjøres eller ikke, og du får flere dyrlegetimer ettersom du trenger det. Anonymkode: c02ff...85e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Takk for råd. Noen andre som vet hvordan pattene til en katt som ikke er drektig ser ut? Anonymkode: 3cc6f...635
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 De skal være små, omtrent som et lite fyrstikkhode som står litt ut av huden. Sånn i forhold til farge er jeg litt usikker. Vi hadde hvit katt før og da var de lyserosa for hele huden under pelsen var hvit/rosa. Hun vi har nå er grå både i pels og hud så grå patter der altså:-) Anonymkode: 56062...95e
Tvist Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 1 år, ukastrert hokatt, og har gått ute? 99% sikkert at hun er drektig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 Jeg ville laster opp et bilde, men får det ikke i fokus. Det er noen bittesmå nubber, godt gjemt under pelsen. Fargen er lik huden ellers, veldig lys rosa. Denne katten er hvit på magen, kastrert, 2 år gammel og veier 2,5 kg. Tror farge og størrelse vil variere med fargen og størrelsen på katten. Anonymkode: 2a118...c91
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Hvis hun ikke er synlig drektig (altså med stor mage) så ville jeg fått henne kastrert umiddelbart, de kastrerer selv om hun skulle være noen uker på vei. På mine (rasekatter, jeg er oppdretter) så finner jeg nesten ikke de øverste pattene når de ikke er drektige, de nederst på magen er litt mer synlige. Når de er ca 3 uker blir de rosa, og mer synlige, og det er på den måten vi ser om katten er drektig. Anonymkode: 4b92a...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 Kastrer henne med en gang hvis hun viser seg å ikke være langt på vei. Vi trenger ikke flere kattunger i dette landet. Anonymkode: 57288...039 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå