AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hei! Sitter nå å leser til konteeksamen. Resten av klassen tok ferie for en uke siden, men jeg har en eksamen i neste uke. Strøk på sist eksamen. Gjorde så godt jeg kunne, men var uheldig med oppgavene vi fikk og hadde en dårlig dag da jeg var forkjøla. Gikk i hvertfall ikke min vei. Nå er jeg utrulig sliten etter to store eksamener som jeg har hatt de siste to ukene. Er veldig umotivert, og litt smådeppa. Konsekvensene av at jeg stryker er at jeg må gå hele året om igjen (selvom det bare er 10stp eksamen). Dette stresser meg veldig, da jeg allerede føler meg gammel nok. Vil bare bli ferdig med studiene så fort jeg klarer. Hvordan skal jeg klare å hente frem motivasjon? Hvordan skal jeg legge opp de siste 5 dagene med eksamenslesing? Huff blir kvalm av tanken på å måtte gå året om igjen 😭 Anonymkode: 134a5...248
Solivagant Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Er det ikke motivasjon nok i å slippe å måtte ta den opp igjen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå