Gå til innhold

Hva skal dere i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, hva skal dere i sommer? Tenkte vi kunne lage en tråd der vi delte litt hva vi skulle i ferien med barna. Hjemmeferie, byferie, campingferie, utenlandsreiser etc - så kan vi få litt tips og inspirasjon fra hverandre😊 

Kan starte. Her blir det noen uker hjemmeferie med ulike aktiviteter og to uker i Frankrike etterpå:) 

Anonymkode: bd552...94e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha ferie

Anonymkode: e42ed...bdb

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha ferie

Anonymkode: e42ed...bdb

Fint om man kan være litt seriøs...

Anonymkode: bd552...94e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal 2 dager til Kr.sand (ikke dyreparken,kun se byen)med vår 5 åring. Skal bo i telt på camping plass. .  Ellers Blir det hjemmeferie, sikkert en tur til famile, ellers håper jeg på litt sol så vi kan ha strandturer og sove ute i telt......vi har stram økonomi så vi har valgt å bruke hele feriebudsjettet  vi har spart opp i år på Kr.sand. 

Anonymkode: 9538b...453

• Liker 2
Skrevet

2 uker på Mallorca og 1 uke et sted i Norge. Tenkte Lærdal men alt er reservert nå.

Kan dere forresten anbefale en familie camping ca. 3 timer kjøring fra Oslo, gjerne med en stor lekeplas / klatrepark?

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Andre siden av jordkloden.

Skrevet

Vi skal to uker til Hellas, og så to uker på hytta.

11 minutter siden, evelynn skrev:

2 uker på Mallorca og 1 uke et sted i Norge. Tenkte Lærdal men alt er reservert nå.

Kan dere forresten anbefale en familie camping ca. 3 timer kjøring fra Oslo, gjerne med en stor lekeplas / klatrepark?

Har ikke Bjørneparken i Flå klatrepark også? Usikker på om det er familiecamping der da men :)

AnonymBruker
Skrevet

Fire uker til Hawaii. Er der hver sommer.

Anonymkode: 0ba9e...45d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En uke på jobbens firmahytte, resten blir hjemme :) 

jeg ser frem til en rolig sommer uten mye reisestress. 

Anonymkode: 2453b...c56

AnonymBruker
Skrevet

To uker i Skottland med mann og barn. Resten av sommeren jobber jeg og mannen "på skift". Når jeg jobber, er mannen min med barna hos svigers på en annen del av landet. Når han jobber, er jeg og barna på hytta hos mine foreldre. Same procedure as every year!

Anonymkode: bc47c...de3

AnonymBruker
Skrevet

Danmark og være hjemme. 

Anonymkode: 99b58...e1f

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, evelynn skrev:

Campingene rundt svenskegrensen er jo flotte.

Anonymkode: 10a1d...132

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, evelynn skrev:

Ferieparken i Ål.  http://feriepark.no/
En av Norges flotteste campingplasser, Høyt og Lavt klatrepark, minigolf, barnas gård, lekeland osv. Anbefales.

Endret av Angelheart2
La inn link til nettside.
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Angelheart2 skrev:

Ferieparken i Ål.  http://feriepark.no/
En av Norges flotteste campingplasser, Høyt og Lavt klatrepark, minigolf, barnas gård, lekeland osv. Anbefales.

Takk! Nå bestilte jeg campingplass der :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir en uke i Danmark, resten vet jeg ikke. Poden skal være en uke med hver av besteforeldrene også 

Blir vel kanskje noen småturer til Tusenfryd og rundt om i Oslo 

Anonymkode: 56ad4...d85

Skrevet

Harrytur til Sverige med broren min:) og ferie på Geilo og Jølster i tilsammen 4 uker!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Motorsykkeltur til Italia med typen :)

Anonymkode: ce24e...21e

Skrevet

4 uker til Portugal, og så skal barna på diverse sommerskoler i Norge, som fotball og turn.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gå i fjellet, fra hytte til hytte, eventuelt noe i telt. Barna er 3 og 6 og skal gå selv, så det blir passe lange turer.

Anonymkode: eba09...898

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Portugal, Frankrike og Italia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...