AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hei, det har vært benyttet to facebook profile på min telefon, den ene har Tinderprofil, men når jeg logger inn, så logger den inn med den facebooken som ikke har profil slik at det blir en tinderprofil på denne også. Og jeg kommer ikke inn med den opprinnelige profilen. Kan noen være så snill å hjelpe meg, jeg vil jo ikke ha bilder osv liggende der for alltid heller Anonymkode: 197ff...699 1
*Blåbær* Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 (endret) Feil tråd. Endret 6. juni 2017 av *Blåbær*
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 dette trenger jeg også hjelp til! Anonymkode: 78f7c...966
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: dette trenger jeg også hjelp til! Anonymkode: 78f7c...966 Jeg fant ut av det, det er flere Facebook apper på telefonen og de var innlogget med ulike brukere. Derfor ble det slik. Håper det ordner seg for deg også, jeg fikk litt panikk selv😂 Anonymkode: 197ff...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå