AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Ja eller nei? Ser man det med engang? Anonymkode: 00725...f94
Askael Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Ja, tas det en prøve der de ser etter testosteronnivået, vil de se om det er høyt eller lavt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja eller nei? Ser man det med engang? Anonymkode: 00725...f94 En blodprøve der det skal undersøkes for testosteron vil komme utigjen av maskinen med et tall for hvor mye testosteron der er i blodet. Men blodprøver er ikke bare blodprøver. Det må spesifiseres hva som skal undersøkes. Anonymkode: 6cf77...9cb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, Askael skrev: Ja, tas det en prøve der de ser etter testosteronnivået, vil de se om det er høyt eller lavt. Jeg tok en helt ordinær blodprøve. Var ikke sånn at jeg sa til de at de burde ha et øye ekstra på testosteronnivået mitt. Anonymkode: 00725...f94
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En blodprøve der det skal undersøkes for testosteron vil komme utigjen av maskinen med et tall for hvor mye testosteron der er i blodet. Men blodprøver er ikke bare blodprøver. Det må spesifiseres hva som skal undersøkes. Anonymkode: 6cf77...9cb Helt vanlig blodprøve. Anonymkode: 00725...f94
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Hva var grunnen til at du tok blodprøve da? Anonymkode: b4041...a9a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 Hva skulle de sjekke deg for? Om de skal sjekke nivået på d-vitaminer så kommer det ikke opp automatisk nei. Når de sjekker blod så skjekker de ikke for alt. Anonymkode: f4036...cf3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Det er en spesiell blodprøve der de må bruke det som heter blodsentrifuge (det er sånn snurremaskin som blander alt i blodet for å få gjennomsnitt på det). Derfor må de ha beskjed først. Hilsen ei som jobber innen helse Anonymkode: f0af6...f52
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tok en helt ordinær blodprøve. Var ikke sånn at jeg sa til de at de burde ha et øye ekstra på testosteronnivået mitt. Anonymkode: 00725...f94 Blodprøver finnes i minst like mange varianter som varer på en middels stor bitikk. Du kan ikke bare ta en blodprøve og tro du skal få svar på testosteronnivået når legen har bestilt målin av jernlagrene dine eller andre ting. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt vanlig blodprøve. Anonymkode: 00725...f94 Hva er en helt vanlig blodprøve? Blodprøver bestilles av legene alt etter hva de skal undersøke. Der finnes på tusenvis av med ulike ting en blodprøve kan undersøkes for. Hver og en prøve koster mye, og gjøres derfor ikke uten medisinsk grunn. Legen er ansvarlig for at blodprøven som er tatt var nødvendig for å undersøke problemstillingen din. Du kan ikke bare kaste ut en helt alminnelig nlodprøve og tro du er undersøkt for teststeronnivåer. Spørsmålet ditt er for lite spesifisert, og blir der med et skudd i blinde for oss å svare på. Anonymkode: 6cf77...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blodprøver finnes i minst like mange varianter som varer på en middels stor bitikk. Du kan ikke bare ta en blodprøve og tro du skal få svar på testosteronnivået når legen har bestilt målin av jernlagrene dine eller andre ting. Hva er en helt vanlig blodprøve? Blodprøver bestilles av legene alt etter hva de skal undersøke. Der finnes på tusenvis av med ulike ting en blodprøve kan undersøkes for. Hver og en prøve koster mye, og gjøres derfor ikke uten medisinsk grunn. Legen er ansvarlig for at blodprøven som er tatt var nødvendig for å undersøke problemstillingen din. Du kan ikke bare kaste ut en helt alminnelig nlodprøve og tro du er undersøkt for teststeronnivåer. Spørsmålet ditt er for lite spesifisert, og blir der med et skudd i blinde for oss å svare på. Anonymkode: 6cf77...9cb Det var med keratinen og hemaglobin. Anonymkode: 00725...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå