AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Jeg er en 20 år gammel jente. Når jeg sitter med venninner og de skal beskrive drømmemannen lyder det sånn ca: "høy, veltrent, en ordentlig mann, helst eldre (25+), brunt hår etcetc". Så kommer jeg da.. faller alltid for typisk "gutter". Spinkel, trenger ikke være så mye høyere enn meg, caps, ikke så mandig, på samme alder.. er det mulig å endre hva man faller for? Jeg vil jo bli sammen med en ordentlig mann hvis jeg skal finne meg kjæreste, men faller alltid i fella og skaffer meg en barnslig fyr som er like ung som meg. Noen som er like??😣 Anonymkode: 85ad3...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor skal en moden fyr bli sammen med en umoden person som deg? Er ikke slik det funker Anonymkode: 43e34...42e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor skal du endre hvem du liker? For å være som venninnene dine? Anonymkode: f7e95...21e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du endre hvem du liker? For å være som venninnene dine? Anonymkode: f7e95...21e Nei, selvfølgelig ikke. Mer fordi jeg har erfaring med at det ikke fungerer i lengden hvis jeg blir sammen med en på min egen alder. De 2 jeg har vært sammen med til nå, fungerte det ikke med iallefall. Derfor jeg vil satse på noen som er eldre, og mer moden. Men jeg klarer samtidig ikke å styre hvem jeg faller for.. Ts Anonymkode: 85ad3...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal en moden fyr bli sammen med en umoden person som deg? Er ikke slik det funker Anonymkode: 43e34...42e Så jeg er umoden fordi jeg vil skaffe meg en moden mann? Hmm... Anonymkode: 85ad3...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg er umoden fordi jeg vil skaffe meg en moden mann? Hmm... Anonymkode: 85ad3...f4a Jeg blir litt forvirret. Er du på utkikk etter en som er eldre og har mer moden personlighet, eller en som ser ut som den samme som venninnene dine drømmer om? Det er ikke hodeplagg, høyde, hårfarge, skjeggvekst som bestemmer hvor moden man er. Helt ærlig syns jeg ikke du gir inntrykk av at du er så veldig kompatibel med en "moden" person. Hva med å bare la deg for å falle for de faller for og heller se om du finner noen som passer bedre med deg? De i dag finner ikke livsparteren/drømmemannen/kvinnen før de er rundt 30 år, så jeg tror ikke du skal være så veldig redd for at venninnene dine skal få alt du ønsker deg før deg. Nyt livet og prøv å gi f i sosial påvirkning. Anonymkode: c73a4...018 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så jeg er umoden fordi jeg vil skaffe meg en moden mann? Hmm... Anonymkode: 85ad3...f4a Ja. Du er ikke bare umoden, men faktisk ekstremt umoden, noe det du har skrevet bekrefter. Anonymkode: d9613...409 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor skal en slik drømmemann velge deg? Ser nok av slike damer hele tiden, som håper på at hun kan suge til seg litt av kvalitetene hans. Gjennom mannen håper hun på å få økt sosial status. Klassisk for slike jenter er dårlig selvfølelse og lav intelligens har jeg merket. Anonymkode: 28810...7b0 2
Devillen Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Det du ramser opp er normen, standarden du er oppdratt av samfunnet å leite etter. Du har satt deg selv i bås når du gjør en oppramsing som det der. Det er ikke gutta som er problemet, det er at dine forventninger ikke samsvarer med virkeligheten. Om alle damer hadde fulgt de retningslinjene der, ja, tenkt utfallet av det. Snever genetisk variasjon. Normalen er bare ett gjennomsnitt av alle de gærningene der ute pleier jeg å si. Jeg har vært der, ung, høy, tynn og barnslig. Nå er jeg blitt noe eldre, ett par kg ekstra (92kg 186cm), veletablert, ja en ordentlig mann. På toppen av sitt liv, Herfra er det kun utforbakke mot alderdommens glemsel. Husk at når du når samme alder som meg, så, ja, lengter du etter de åra du var ung og fri. Finn deg en ung mann uten forpliktelser, det tar så mye av tiden din. For hva er nå en ordentlig mann, Er jeg? Gi meg en sjanse, og jeg hadde lagt på svøm, seilt av stede, og brent alle de veletablerte bruene jeg har brukt livet på å bygge alt for å kjenne ungdomsårenes forelskelse på nytt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Hvis du anser deg selv som en jente, så er det klart du ender opp med gutter. Vil du ha en MANN så får du starte med å kalle deg selv en kvinne. Anonymkode: 6f867...e7a
Gardermobanen Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 1) Synes ikke nødvendigvis at det er alderen som er avgjørende 2) Det er jo greit å falle for "gutter", men du må jo ha disiplinen til å kutte dem ut når de ikke oppfører seg modent. Alt for mange jenter/kvinner som lar seg behandle som dritt. Tar ikke gutten/mannen forholdet seriøst så kutt han ut. Selv klarer jeg ikke like menn som ikke behandler meg med respekt og prioriterer meg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Det kommer med alderen din ts Anonymkode: 6db33...a0e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 Da jeg var 20, likte jeg gutter ca 18-20 år. Synes skikkelig voksne menn var turnoff med de brede rompene sine Folk over 25 var jo seriøst eldgamle!!! Anonymkode: 2e065...45f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #14 Skrevet 7. juni 2017 Kos deg med de unge guttene/mennene mens du kan. Du og de eldes fortere enn du aner og dere rekker tidsnok å bli voksne og modne. Når du kommer opp i 30 åra og er moden vil plutselig de jevngamle "guttene" ha unge jenter på 18-20. Mens du må nøye deg med menn i 40 årene. Anonymkode: da562...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå