Gå til innhold

Usunn mat for å gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 18

Kompisen min fortalte meg noe som jeg er usikker på er en røverhistorie eller sannhet. Så dere må hjelpe meg! 

Han fortalte at før han flyttet ut hjemmefra veide han 89kg og spiste 4-5 ganger om dagen. Måltider som frokost (2 kneip skiver med ost), lunch (1 baguett med ost/skinke), middag (kjøttkaker, ertestuing og brun saus) og til kvelds 2 skiver med servelat og majones. Dette var et eksempel på hva han spiste gjennom 1 dag. 

Når han flyttet på hybel brukte han å drikke kun cola (1-2 liter) om dagen og en stor pizza fra pizzabakern. Om han ikke hadde rå til pizza ble det buger king eller annen fastfood. Og av dette gikk han ned 10kg på et halvt år. ER DETTE MULIG??

Isåfall vil jeg og begynne å spise slikt! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det mulig så lenge man har et kaloriunderskudd. Jeg har selv hatt en periode hvor jeg spiste en boks iskrem eller en pose frosne french fries til dagen, men det var det. Ble rundt 1300 kalorier hver dag som var nok for å gå ned i vekt. Sunt er det ikke, og man vil bare se ut som en mindre utgave av seg selv, altså ikke fit eller trent kropp

Anonymkode: 644dc...430

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det er mulig eller ikke kommer an på hvor mye han forbrenner. Om han forbrenner mer enn han inntar er det mulig ja. Det har ikke noe å si hvor usunn maten er. Er man i kaloriunderskudd så går man ned i vekt.

Anonymkode: 96ecc...9f0

Skrevet

Ja, det er mulig, så lenge kalorier inn er mindre enn kalorier ut. Men er det sunt, bra, fornuftig etc.? Nei.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det mulig så lenge man har et kaloriunderskudd. Jeg har selv hatt en periode hvor jeg spiste en boks iskrem eller en pose frosne french fries til dagen, men det var det. Ble rundt 1300 kalorier hver dag som var nok for å gå ned i vekt. Sunt er det ikke, og man vil bare se ut som en mindre utgave av seg selv, altså ikke fit eller trent kropp

Anonymkode: 644dc...430

Frosne french fries? :tannverk:

Anonymkode: 6860d...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...