Gå til innhold

Har du utført en plastisk operasjon i hemmelighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har.. fettsugeing og øyelokk.  Forteller det ikke til en sjel :fnise: 

ingen har kommentert noe heller. (Ikke mor en gang) :ninja: 

Anonymkode: 6a284...a77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svigermor har gjennomført øyelokk i "hemmelighet". Har også en kollega som har tatt samme. Jeg ser, men velger å ikke kommentere. Handler ikke om at andre ikke der, men normal folkeskikk. 

Anonymkode: d8cfb...95e

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet

Nei,og jeg kommer ikke til å gjøre det. Mest fordi jeg lever litt under skjebnens ironi. Hadde garantert sett verre ut om jeg hadde gjort :-D

Syns det er ok i visse tilfeller,og folk må gjøre som de vil. Men uansett mener jeg i 99% av tilfeller at naturlig er mest tiltrekkende.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg tok det på et så beleilig punkt at så å si alle jeg kjenner kun er fra perioden etter inngrepet. 

Anonymkode: 262d5...6e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja har tatt silikon i brystene i 2011. Bare samboer og foreldrene våre som vet (da de var barnevakt) Aldri noen som har merket dette, tok bare 180 g i hver. 

Anonymkode: 87ca8...984

• Liker 1
Skrevet

Alle som kjenner deg ser at du har tatt øyelokkoperasjon, fettsuging ser man også hvis en du kjenner plutselig blir "tynn" over natten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Mystix skrev:

Alle som kjenner deg ser at du har tatt øyelokkoperasjon, fettsuging ser man også hvis en du kjenner plutselig blir "tynn" over natten. 

Nei, det er ikke en drastisk forvandling. Jeg var veldig flink til å skjule "problemet" mitt med sminke briller etc. 

Dere som mener "alle ser det" min da varende samboer så det ikke. (Jeg reiste hjem når det verste var over) det er utført veldig naturlig. 

Du blir ikke "plutselig tynn" av fettsuging. Det er ikke slik at de kan ta bort 5-10 kg. Men for litt flatere mage, fjerner lovehandels. (Hva en nå ønske å forbedre) man er litt hoven i hvertfall en mnd og må gå med "hold inn" klær.  Så resultatet kommer ikke over natten ;) 

Jeg var også veldig flink til å kle meg slankere og skjule lovehandels. Så de rundt med visste jo ikke om det.  

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke en drastisk forvandling. Jeg var veldig flink til å skjule "problemet" mitt med sminke briller etc. 

Dere som mener "alle ser det" min da varende samboer så det ikke. (Jeg reiste hjem når det verste var over) det er utført veldig naturlig. 

Du blir ikke "plutselig tynn" av fettsuging. Det er ikke slik at de kan ta bort 5-10 kg. Men for litt flatere mage, fjerner lovehandels. (Hva en nå ønske å forbedre) man er litt hoven i hvertfall en mnd og må gå med "hold inn" klær.  Så resultatet kommer ikke over natten ;) 

Jeg var også veldig flink til å kle meg slankere og skjule lovehandels. Så de rundt med visste jo ikke om det.  

Opererte øyelokk gir et helt annet utseende. Husker da jeg så en av Sex in the city filmene.  Jeg kunne ikke skjønne var det var som var forandret med utseendet til Big, men da kom litt uti filmen så jeg at det var øynene som var forandret. Han hadde tatt øyelokkoperasjon og var ikke like kjekk lengre. Noe av det som gjorde han kjekk var at han hadde "hooded" eyes.  Exen min tok det, jeg så det med en gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det. Ingen merket det. Skal ta fettsuging for å bli kvitt ridelår og muligens i magen. Jeg tror ikke at noen kommer til å se forskjell 

Anonymkode: 72c1f...a96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det, og det er et knippe mennesker som vet. Etterhvert ble det ikke såå viktig å holde det hemmelig - det var mest da jeg gjorde det og var så ung at det var viktig for meg. I etterkant fortalte jeg et par.

Anonymkode: bff5a...f51

AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2017 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Dere som mener "alle ser det" min da varende samboer så det ikke. (Jeg reiste hjem når det verste var over) det er utført veldig naturlig. .  

Hvordan øyelokk operasjon var det? Moren min tok det når jeg fremdeles bodde hjemme, og hun lå på sofaen med bandasje over øynene i 3-4 dager, hadde blåmerke og hovenhet i flere uker, og det begynte ikke å se mer normalt ut før etter 2-3 måneder. Selv nå 8 mnd senere kan man fortsatt se ganske tydelig at noe har skjedd der / er anderledes der.
Jeg spør fordi jeg også har lyst til å ta det og om det finnes en operasjon som gjør at det ikke syntes selv for en samboer og ikke krever 1 uke på sofaen med øyebind og hovne øyne, så er det jo enda mer aktuelt å gjennomføre!

Anonymkode: c6f6a...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fettsuget love handles og hofter. Det er ikke "hemmelig" sånn sett, det var noen kollegaer og venner som visste om det. Men jeg sa ingenting til foreldrene mine osv.

Anonymkode: 3fd4e...1f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6/6/2017 den 19.21, Mystix skrev:

Opererte øyelokk gir et helt annet utseende. Husker da jeg så en av Sex in the city filmene.  Jeg kunne ikke skjønne var det var som var forandret med utseendet til Big, men da kom litt uti filmen så jeg at det var øynene som var forandret. Han hadde tatt øyelokkoperasjon og var ikke like kjekk lengre. Noe av det som gjorde han kjekk var at han hadde "hooded" eyes.  Exen min tok det, jeg så det med en gang. 

Nå må du huske at det er forskjellig utgangspunkt. Selfølgelig er det så mye hud at en for problemer med synet osv, ser det plutselig veldig drastisk ut . 

Jeg var flink til å "jukse" meg en globallinje med sminke, gikk mye med briller. Har til og med tatt botox ved flere anledninger for å "løfte øye" 

Skal love deg at min mor hadde kommentert hadde hun sett det, samme gjelder tidligere samboer ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6/7/2017 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Hvordan øyelokk operasjon var det? Moren min tok det når jeg fremdeles bodde hjemme, og hun lå på sofaen med bandasje over øynene i 3-4 dager, hadde blåmerke og hovenhet i flere uker, og det begynte ikke å se mer normalt ut før etter 2-3 måneder. Selv nå 8 mnd senere kan man fortsatt se ganske tydelig at noe har skjedd der / er anderledes der.
Jeg spør fordi jeg også har lyst til å ta det og om det finnes en operasjon som gjør at det ikke syntes selv for en samboer og ikke krever 1 uke på sofaen med øyebind og hovne øyne, så er det jo enda mer aktuelt å gjennomføre!

Anonymkode: c6f6a...7f0

Det var øvre øyelokkoperasjon (blepharoplasty)

jeg tok en taxi til hotellet 20 min etter operasjonen. Trengte ingen smertestillende. Holdt meg inne på rommet ca en dag. Så var jeg ute å shoppet etc med solbriller på :fnise:  De anbefaler ikke å se på TV/PC de første dagene. Men jeg ignorerte det for jeg kjedet meg. Hadde ingen problem med tørrhet eller svie.

Vet ikke om det har noe med alder å gjøre? Jeg er under 30, røyker ikke. Brukte kald kompress på øynene ca hver 2 time de første 48 timene. (Sånn gelé pose) hadde ingen øyebind, bare strips over stingene. 

Det som var mest utfordrende for meg var å sove  sittende den første uken. Hotellet jeg bodde på hadde ikke en stol på rommet. Så jeg bygget opp sengen med masse puter, våknet flere ganger om natten for det var så uvant.                  Det å ikke ligge den første uken (og lengre) hjelper veldig mye på hevelser :) 

2-3 dag fikk jeg litt blåmerker under øynene, ikke en blåveis langt ifra! Bare litt gult, det var borte  på dag 5. Dag 5/6 begynte stingene å klø, så det var veldig godt å få de fjernet på dag 7. (Legen brukte 3 min, og jeg kjente ingen smerte) 

Det var litt rødt over der som stingene satt, med det skjulte jeg med vanlige briller. Fikk bruke concealer 14 dager etter operasjonen. 

Så skjedde det noe 9 dager etter, jeg greide å slå/klore meg i søvne på det ene øye! Det blødde litt og såret sprakk opp. Etter mye lesing på nettet fant jeg ut at dette var vanlig og at kroppen kommer til å ordne opp selv. Gikk Selføleglig til lege og fikk samme beskjed :) det var heldigvis bare ytterlaget, en kunne ikke "se inn" hvis det gir mening? 

Skal innrømme at jeg var redd for arr på det øye. masserte området der jeg hadde stingene 2 ganger til dagen (legen anbefalte mer) og smurte med en lett krem uten parfyme. Etter 5/6 måneder var all tegn til operasjonen borte. (Kunne ikke se det etter en måned heller, men huden var litt rød der hvor stingene satt, ikke noe en la merke til hvis en ikke visste om det) 

Det var litt morsomt at jeg måtte lære meg å legge maskara på ny! :ler: bommet og synes det var vanskelig i rundt 2 uker. Utrolig hvordan den bevegelsen er innøvd fra før. 

Jeg angrer ikke et sekund. Hadde kompleks for det i mange år, men var for ung til den type operasjon. 

Håper svaret mitt var til hjelp :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tatt øvre øyelokksoperasjon i hemmelighet. Eller dvs mine foreldre visste om det, da jeg bodde hos dem i et par uker etter operasjonen. Jeg var under 30 år og hadde tenkt på dette siden jeg var 16. Dette er nå 3 år siden, og jeg er utrolig fornøyd med resultatet. Har nesten glemt at jeg ikke alltid har vært sånn. 

Folk rundt meg så det ikke :fnise: og foreldrene mine glemmer helt at jeg har operert :) 

Anonymkode: a1c65...36e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...