AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hva gjør dere andre når dere overhodet ikke klarer konsentrere dere på jobb, for tankene bare snurrer og snurrer på vanskelig/spennende/store ting som foregår på privaten? Jeg er helt fortvilet over meg selv. Jeg har en jobb som gjør at jeg sitter mutters aleine og jobber med ting for meg selv, så det er ingen som på en måte presser meg til å gjøre ting. Jeg må passe på meg selv, og jeg klarer ikke i dag. Jeg stirrer på skjermen men klarer ikke lese ferdig en linje engang før tankene er tilbake på det som foregår hjemme. Jeg skammer meg sånn over meg selv, at jeg sitter her og ikke gjør jobben min Og det gjør det jo ikke bedre akkurat. Anonymkode: 0b60f...101
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Skiver ned på en lapp det jeg må huske på eller tenke over, og sier til meg selv at dette kan du tenke på på hjemveien. Det funker fint, men man må være streng med seg selv. Anonymkode: 61822...94d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Kan musikk på øret være noe? Det hjelper meg til å holde fokus og jeg har store konsentrasjonproblemer! Anonymkode: da567...a93
sunflower Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Skriv ned alt du tenker på, type dagbok eller lignende. Det hjelper å "tømme hodet" og få tankene ned på papir. Hva med meditasjon? Hvis du ikke er vant til det, vil det nok være ekstra hardt tankekjør i begynnelsen (siden du bare skal sitte der og være stille), men med litt innsats er det en veldig god måte å kontrollere sitt eget hode litt på. Er det noen på jobb du kan snakke med, en leder eller tillitsvalgt, som kan hjelpe deg med å løse situasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå